piątek, 7 marca 2014

Żel do stylizacji włosów, Titania, Facetaria

To już ostatni produkt z mojej paczuszki do testów. Oczywiście, znów to nie będzie moja recenzja. Ja takiego specyfiku nie używam. No może, gdybym miała naprawdę krótkie włosy. Początkowo miałam przeznaczyć go dla mojego chłopaka, jednak on używam gumy do włosów i żel nie dał sobie w ogóle rady z ich postawieniem. Także do tego się nie nadaje. 


Ostatecznie oddałam go chrzestnemu, z zastrzeżeniem recenzji. Przecież ktoś musiał się wypowiedzieć na ten temat. Jak mówi producent, żel służy do układania bądź odświeżania fryzury. Naprawdę dobrze sobie radzi z naszymi źle wyglądającymi włosami, które przechodzą już w fazę przetłuszczenia. Myślę, że u facetów można nazwać ten produkt ala "suchym szamponem", chociaż suchy nie jest. 


Dodatkowo, mój chrzestny, lubi postawić włosy, ale nie "w górę", ale "prosto". Chyba wiecie o co mi chodzi? ;) Tutaj świetnie trzyma, włosy są uniesione i nie ma potrzeby ponownego poprawiania ich. Myślę, że produkt jest bardzo fajny, ale nie dla osób, które stawiają sobie włosy na żelu. Tutaj on ich nie utrzyma i będzie całkowicie zbędny. Ma fajny zapach, poręczne opakowanie i bardzo dobrą konsystencję. Zapłacimy za niego 11,99zł KLIK


Produkt otrzymałam dzięki;
 http://faceteria.pl/

Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!
 
 
___________________________________________________________________________

Dodatkowo, wczoraj otrzymałam wygraną z bloga http://arkanaurody.blogspot.com/
Jestem bardzo zadowolona, mega paczuszka! :))
Dziękuję jeszcze raz <3 div="">
 
 


23 komentarze:

  1. nie widzialam jeszcze takiego żelu
    fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy ten żel:D gratuluję wygranej:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą ;) Żelu u mnie nikt nie używa, więc ciężko mi się wypowiedzieć, ale fajnie, że chrzestnemu się sprawdził ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie żele niestety nie mają zastosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej :) Szczęściaro ;) A co do żeli to nie używam ani Ja ani mój facet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej :) Ja sama często sięgam po różne utrwalacze do włosów bo mam dużo baby hair i wychodzą przy koczku, kucyku itd. Ostatnio używam gumy Toni&Guy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę używać takich żeli, dodatków do stylizacji, bo szybko włosy lubią się przetłuszczać. :-( Nagroda wypasiona!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja takich rzeczy nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz go widzimy:)
    Ostatnio zakupiony przez nas żel to niewypał, napiszemy o nim..

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej :) i życzę miłego testowania. Nie widziałam nigdy tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę go zakupić dla mojego :) Ps. Gratki Kochana wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej :D Mój też używa gumy do włosów, więc u niego by się nie sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnego masz chrzestnego, że zgodził się potestować kosmetyk dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. będę unikac tego produktu
    gratuluję wygranej:) widzę tam ciekawe rzeczy;)

    zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba zapraszam rónież do obserwacji;)
    >>>www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz widzę ten produkt :)
    gratuluję wygrania świetnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tego produktu, ale u mnie imojego nie sprawdziłby sie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita