wtorek, 11 marca 2014

Soki naturalnie mętne, Smaczek z Doliny Radomki

Do "przetestowania" otrzymałam 3 produkty. Soczek typowo do torebki - 250ml, 750ml oraz 3l. Dwa pierwsze skończyły się w mig, ale trzeciego już nie pozwoliłam ruszyć! Produkty mają przepyszny smak. Czuć, że są mętne. Świetnie spiszą się zarówno na te cieplejsze, jak i chłodniejsze dni. 


Gdy wyciągnęłam je z kartonu, były zimne z powodu pogody na dworze. Były tak pyszne, że prawie wypiłam je naraz! Wreszcie wiem, że mój organizm, nie jest zatruwany jakimiś chemicznymi produktami. Ostatnio nawet sami robiliśmy sok, w sokowirówce, ale nie ma najmniejszych szans z tym otrzymanym.  



Opakowanie 3l - Bag-inBox, czyli worek w pudełku, jest bardzo pomysłowe. Dzięki temu, nasz sok zachowuje dłużej świeżość, wygląd i walory smakowe. Posiada również "zawór", dzięki któremu możemy dozować odpowiednią ilość soku. Nie musimy się bać o to, iż produkt trzeba np. przekłuć, a wtedy sok leci "non stop" ;) Produkty te to 100% sok jabłkowy, bez żadnych konserwantów, polepszaczy czy barwników.  




Soki są naprawdę wyśmienite, dobre dla naszego zdrowia, czy to dużych, czy małych. Nie ma żadnego porównania z tzw. "sokami" sklepowymi. Cała rodzina była bardzo zadowolona z soków, a nawet mój brat, który akurat był chory, pytał, czy dam mu się napić na zdrowie ;) Polecam każdemu do skosztowania! Cena za 5l - 19zł, 3l - 13zł, 250ml- 2zł, 750ml - 4zł. Myślę, że ceny są naprawdę fajne, jak na naturalne soki!


Produkty do testów otrzymałam dzięki:


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!


______________________________________________________________________________
 Ostatnio otrzymałam również niespodziankę za Top Gadułkę od Angeli P. Serdecznie dziękuję! :))
Herbatkę jedną już wypiłam, a cukierka wcięłam, więc nie ma ich na zdjęciu hihi :D



28 komentarzy:

  1. Soczki lubię, są przede wszytskim zdrowe
    Gratuluję, gadułko ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeeeju miałam sok i był pycha! A wygrana super! :D Gratuluję.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Soczki z Doliny Radomki są przepyszne !!
    Mieliśmy je, a naszemu Maciusiowi najbardziej smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam już te soczki:)
    i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeci raz wpisuję komentarz i za każdym razem mi odświeża stronę - jak ja tego nie cierpię! ;/
    Smaczek z doliny Radomki - to super SOK! Nie znam lepszych!
    Gratki za "gadulstwo" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten worek w pudełku to bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm. Też lubie takie soki :)
    A nagroda świetna :) lubie te peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy sok jaki piłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, chętnie bym spróbowała tego rozkosznego soku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm :) Uwielbiam soki :D Gratuluję paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś piłam coś podobnego i są naprawdę dobre więc warto :) gratki dla gadułki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piłam te soki i chciałam zakupić kolejny 5 litrowy, ale niestety nie otrzymuje wiadomości od Pani Moniki ;( Chyba dzisiaj ją ponowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Gadułko:)
    Ceny faktycznie nie są aż takie wysokie jak za naturalny sok...najbardziej spodobała mi się nazwa: Smaczek z Doliny Radomki, przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie widziałam ich nigdzie w sklepach, a szkoda bo na pewno bym się skusiła...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak gdzieś je spotkam to na pewno kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszne są te soki, miałam je i bardzo mi zasmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieje że smakowało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita