niedziela, 30 marca 2014

Spotkanie blogerek w Leszczynach - ŚLĄSKIE - nabór

Kochani, na Naszym pierwszym spotkaniu mówiłam, że będziemy chciały zorganizować kolejne. W końcu nadszedł ten czas! Spotkanie odbędzie się w Leszczynach, w domku, a dokładnie w ogrodzie Pauliny :) Postanowiliśmy nie szukać żadnych lokali, Paulina udostępnia kawałek swojego miejsca i myślę, że jest to dobre rozwiązanie, ponieważ nie będziemy musiały się spieszyć, będzie większa swoboda i nie trzeba składać się na bony :)

Poszukujemy tylko i wyłącznie osób, które są otwarte na nowe znajomości i lubią rozmawiać z nowymi osobami, nie zamykając się w swoich grupkach. Chciałybyśmy, aby wszyscy ze sobą choć chwilę porozmawiali.

Spotkanie organizujemy w 3. Ja, Paulina i Emi. Poszukujemy do Naszego grona jeszcze 9 osób!
Data wstępna to: 21 czerwiec o godzinie 15.


Stwierdziłyśmy, że każda z nas, przyniesie jakiś poczęstunek, napój, może nawet zrobimy grilla? :)
Ale o tym, będziemy informować na bieżąco, po zebraniu odpowiedniej ilości osób.




Jednak chcemy zrobić też coś pożytecznego. Przyjmiemy każde ubranie, buciki, zabawki, cokolwiek pomocnego dla dzieci z Domu Dziecka bądź Samotnej Matki. Jest to punkt obowiązkowy do zakwalifikowania się! Jeśli ktoś nie ma ochoty dzielić się, proszę się nie zapisywać!

Nie chodzi nam o kupno nowych rzeczy, tylko o coś, co jest w dobrym stanie, a Wy tego już nie użytkujecie. 


O zgłoszenia proszę na adres email: psychodelax3@interia.pl do 27 kwietnia! Prosimy o podanie adresu bloga oraz w tytule emaila o wpis " zgłoszenie na spotkanie blogerek "Jeśli lista zapełni się szybciej, będziemy informować! O dostaniu się na spotkanie, zostaniecie poinformowani poprzez email.

Leszczyny znajdują się ok. 20 minute busem od Rybnika. Można dojechać również linią 194 z Gliwic i okolic. Zajmie to ok. godzinę. Także pociągiem z Katowic i okolic, również ok. godziny :) 

26 komentarzy:

  1. z miłą chęcią się zapiszę, hihi :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super sprawa :)

    zapraszam do siebie!
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że tak daleko. :( Byłam dopiero na jednym spotkaniu i nie było żadnych grupek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że akurat 21! Akurat wtedy, akurat w czasie spotkania mam ustny z angielskiego :(
    Mam nadzieję, że będziecie się świetnie bawić i oczywiście czekam już na relacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kurcze świetny pomysł z tym spotkaniem w ogrodzie, atmosfera będzie cudowna :)

      Usuń
  5. Świetna sprawa ;) Blogerskie pogaduchy i grillowanie ;) Szkoda, że u mnie nie organizuje się takich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że tak daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. OO super tylko mm nie mam po drodze ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że tak daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że tak daleko Anitko:(

    OdpowiedzUsuń
  11. bywam w Czerwionce... a to już niedaleko... chyba Was nawiedze :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Czerwionce mam znajomych i sprawy służbowe, W Rybniku siostra mieszka a w Lyskach przyjaciółka :o) tak wiec bywam w waszej części świata :o)

      Usuń
  12. Udanego spotkanka babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, ja bym była chętna, ale ten termin pokrywa się z weselem naszych przyjaciół uuuuuu ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Już wam zazdroszczę dziewczyny, uwielbiam takie ogrodowe spotkania :) bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  15. kurde,szkoda,że moja kuzynka ma w ten dzień ślub:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Będziecie sie bawić beze mnie , och Wy ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym się z wami spotkała :) Wysyłam zaraz zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita