sobota, 1 marca 2014

Uwag ciąg dalszy.

Droga E. i Droga K.
Dzisiaj post specjalnie dla Was, bo przecież tak bardzo lubicie przeglądać mojego bloga :)
Nawet nie wiecie jak tym, że przesyłacie sobie moje linki nabijacie mi statystyki. Chyba muszę Wam podziękować, nie? Myślałam, że tak zachowują się dziewczyny w wieku 14-15 lat, a nie 20-21. Rozumiem, że w takim momencie śmiałybyście się, że prowadzę jakiegoś tam bloga. No, ale dorosłym kobietom? to chyba już nie wypada :) Czasem zastanówcie się kto ma dostęp do Waszej korespondencji na facebooku. Szczerze mówiąc nie obchodzi mnie Wasze wyśmiewanie mojego blogowania, ale trochę przykre jest to, iż na żywo udajecie, jakie to jesteście dorosłe. No i tą notkę piszę z tego powodu, abyście wiedziały, że i ja wiem hihi ^^ a przecież nie będę Was gonić na żywo, bo byście się wyparły :D   I wcale nie dziwię się ludziom, którzy mają takie, a nie inne zdanie na Wasz temat. Drogie, kochane hejterki ( och, wiem jak uwielbiacie to słowo ^^ ), znajdźcie również ciekawe zajęcie, które zabije Waszą nudę i zajmie Was czymś innym, niż obgadywaniem. Ja osiągnęłam bardzo dużo poprzez mojego bloga oraz poznałam masę wspaniałych osób. A Wy czym możecie się pochwalić, oprócz siedzenia z nosem w książce? Bo chyba nie znam większych nudziar w okolicy. Możecie mi śmiało w dalszym ciągu nabijać statystyki, a ja będę nadal robić to, co kocham :) A teraz życzę powodzenia w Waszym DOROSŁYM życiu. I pamiętajcie, że odwróci się to kiedyś przeciw Wam ;)

No, ale żeby nie było Wam żal, że taki suchy post, pokaże co wygrałam hihi :))



oraz na fanpage kochanej Weroniki Rudnickiej https://www.facebook.com/wrudnicka?fref=ts ,
gdzie mogłam wybrać 3 dowolne kosmetyki! :)


Zapraszam również na fanpage B-luxury - https://www.facebook.com/bluxury?fref=ts
gdzie po zebraniu odpowiedniej ilości fanów, odbędzie się konkurs.
Każdy, kto polubi, otrzyma DODATKOWY LOS, w moim losowaniu!
( Proszę o dodatkowy komentarz do Waszego zgłoszenia, będzie to sprawdzane! )


A także:


Ja również serdecznie dziękuję!
_______________________________________________________________________________

I ostatnie ogłoszenie!
Jestem zmuszona znów przedłużyć konkurs. Miałam nadzieję, że jedna z Was, dostanie prezent na Dzień Kobiet, ale nie dam rady sprawdzić zgłoszeń. Miałam na początku lutego kolizję drogową, teraz jeżdżę do ortopedy i załatwiam odszkodowanie. Zajmuje mi to mnóstwo czasu i po powrocie z uczelni nie mam nawet kiedy siąść, aby sprawdzać zgłoszenia, bo wsiadam w samochód i jadę załatwiać z papierami :(
Chętne osoby zapraszam do zgłaszania, a rozdanie przedłużam do 7 marca! Na Dzień Kobiet jadę do siostry, więc ona pomoże mi się z tym uporać :))

KLIK


52 komentarze:

  1. Powiem Ci,że ten wstęp jest boski:D

    OdpowiedzUsuń
  2. super nagrody gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i dobrze to napisałaś :D Gratuluję super wygranych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem o co chodzi, ale ja na pewno nie założe fanpage na fejsie, wystarczy mi blog :)
    świetna wygrana :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerość to podstawa ! A wygrane bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponoć stajesz się sławnym blogerem wtedy, kiedy pojawiają się pierwsi hejterzy. Więc gratuluję hehehe

    Mam taką samą szczotkę TT (kupiona za grosze na allegro, więc zastanawiam się czy to oryginał. Identyczna jak Twoja, to samo pudło) Powiem Ci, że jak ją dostałam we wtorek, to świat mój się zmienił i nawet z nią śpię :x

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem do końca o co chodzi, ale dobrze to ujęłaś :) Nie masz się czym przejmować ;)
    Gratuluję wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To masz ciekawie widzę , Twoje dwie anty fanki ostro się uparły by uprzykrzyć Ci życie.
    Ja na szczęście nie mam takich "sympatycznych koleżanek'...
    Gratuluję , wybrałaś ciekawy kolor cieni Quizz ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wiem jedno. Ludzie są złośliwi bo zazdroszczą. I nimi nie należy się przejmować.

    Gratuluję wygranych :o)

    I oczywiście zapraszam na cukierki :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie, wygrałaś TT? Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę! Pewnie tak bardzo, jak te dwie dziewczyny, którym poświęciłaś większą część posta. :D Wiem jak ktoś taki może podnieść ciśnienie, ale nie ma co się przejmować, tym bardziej, że robią to prawdopodobnie dlatego, że czują się gorsze, ale nie chcą się do tego przyznać. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam hejterki :) wspaniały wstęp:) gratuluję wygranej, a niech zazdroszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje hejterek i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję TT ;) na pewno będziesz z niej zadowolona :)
    Ja znowu mam ostatnio wysyp hejterskich komentarzy od "Anonimów" :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale atakują i mój "kosmetyczny" blog, i ten od "pisania prac maturalnych" :/

      Usuń
  14. Cieszę się, że przedłużyłaś rozdanie, bo nie będę przynajmniej ostatnia, która się zgłosiła.
    Gratuluję wygranych!! I miłego testowania ;)))))))))))))))))))))))))))
    A co do pierwszej części posta - brawo Mariska! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie to nie mają co robić;)) a wygranej gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej ;* A hejterki niech zazdroszczą:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej. TT niesamowicie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe niezły wstęp ;)
    powodzenia w załatwianiu i szybkiego dojścia do siebie, nagrody świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. To się nazywa FEJM , masz własne hejterki :D
    A mi się bardzo podoba zakończenie posta, jak pokazujesz swoje osiągnięcia typu podziękowania od firmy za współpracę z Tobą czy wygrane kosmetyki. Pewnie teraz zazdrośc tam zżera i kuje że ho ho.
    Droga E i Droga K pozdrawiam was uciesznie środkowym palcem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo słuszny wstęp i popieram Twoje podejście ;) gratuluje wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wstęp trochę przeraził dla Ciebie z wiadomych powodów :P

    A co do koleżanek to przykro, ale cóż zrobić szczęście i sukces innych boli.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję nagród :) Świetne cienie do powiek!

    I w ogóle nie przejmuj się, ja sama nie wiem czy moi znajomi znają adres mojego bloga, a nawet jeśli to mam to gdzieś :) Niech sobie myślą co chcą, mam 24 lata i prowadzę bloga z wielkim ptaszkiem na banerze :D :) Ja to lubię, a czy innych to śmieszy czy nie to ich sprawa :) Każdy ma inne hobby.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję nagród, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oo, ale zazdrocha! i to taka konkretna! :D
    gratuluję wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję z całego serca :) Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji i komentowania :* Obserwacja = Obserwacja http://wirginiathings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze im napisałaś :) Gratki z wygranej

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje wygranej i współczuje prześladowczyń : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Co to za hejty? Zazdroszcza bo maja czego! Ile fajnych lakierow yeaaa :d

    OdpowiedzUsuń
  29. no i właśnie dlatego o moim "drugim życiu" wie tylko boyfriend :D ale hejterzy są wszędzie prawda :D? + teraz łączy nas identyczna szczotka TT :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Najważniejsze to robić to, co kochamy. Nie ma co się przejmować hejterkami, których nienawiść często płynie z wiatru.... Nie przejmuj się:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie ma co się przejmować i zajmować innymi, warto robić swoje i tyle:)
    Zawsze znajdzie się ktoś kto będzie obgadywał, krytykował, wyśmiewał kompensując sobie tym samym własne niedomogi...

    Gratulujemy nagród, masz szczęście w konkursach widzimy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. łał zazdroszcze wygrania TT :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzeba robic to co się lubi i nie przejmować się innymi :)
    Życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne nagrody wygrałaś:)
    widzę ,że ostatnio ataki są jakąś plagą:/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow no no gratuluję kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Uszy do góry! Pojawienie się hejterów oznacza, że Twój blog stał się popularny! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję wygranych!!! A hejterami się nie przejmuj ! Jest to przykre owszem, ale jest to również dobry znak, tak jak pisały dziewczyny świadczy o tym, że blog stał się bardziej znany :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wygranych i współczuję problemów...

    OdpowiedzUsuń
  39. Niepotrzebnie to pisałaś, bo tylko dajesz im satysfakcję. Olej i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  40. nie znam sprawy ale wiem jedno - szkoda nerwów na takie "przyjemności"...

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluję ;) czaje sie na zakup tej szczotki tangle teezer ;p

    p.s. zapraszam na konkurs, do wygrania voucher 30$ na okulary, informacje u mnie w ostatniej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nagrody świetne, a takimi problemami się nie przejmuj, nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  43. współczuję :| ja nie lubię takich sytuacji... a ludzie są po prostu zazdrośni

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak ja nie znoszę takich osób, co odwagi nie mają czegoś w oczy powiedzieć, ale za plecami to gęba im się nie zamyka.
    Wygrane rewelacyjne -TT zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiesz co, nie przejmuj się zdaniem jakiś BEZNADZIEJNYCH IDIOTEK. Jeżeli robisz to co kochasz, a zakładam, że tak jest, rób to dalej, nawet jakby Cię hejtowało milion osób.
    Gratuluję świetnych wygranych! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita