poniedziałek, 10 marca 2014

Odżywczy krem do stóp, -417

Kolejny produkt do testów, to krem do stóp. Jak pewnie większość z Was wie, mam problem z bardzo suchymi piętami, pomimo ciągłego smarowania. Ponadto również do tej części, specyfik mi się skończył, więc kolejny strzał w 10! 


Produkt ma inne opakowanie, niż zostało pokazane na stronie, ale bardzo mi się to podoba, ponieważ smarując się na wieczór, mogę swobodnie rozróżnić, który produkt, nadaje się do czego, bez konieczności czytania etykiety. 


Konsystencja nie jest już taka gęsta, jak poprzednika, ale nie przelewa się na szczęście przez palce. Dobrze się rozprowadza, jest wydajny, nie trzeba dużo go nakładać. Wsiąka szybciej niż krem, co rzadko zdarza się przy produktach do stóp. 


Zapach jest taki sam, jak kremu, czyli rewelacja! Również bardzo dobrze sobie radzi ze suchością, ale jest to niestety tylko efekt chwilowy. Na drugi dzień pięty znów są suche, a mnie szlak trafia :( Jednak bardzo polubiłam ten produkt, pomimo ceny! Koszt to 47zł KLIK




Produkt do testów otrzymałam dzięki:


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!


29 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak krótkotrwale nawilża...próbowałaś może kremów do stóp z Lirene z mocznikiem?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej firmy, ale ciekawią mimo wysokiej ceny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Za wysoka półka jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry kremik jak widzę, moim stopom by się spodobał !

    OdpowiedzUsuń
  5. też szukam czegoś coby mi fajnie pięty nawilżyło

    OdpowiedzUsuń
  6. Marka mi nieznana, ale krem prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli tak krótkotrwale nawilża, to zdecydowanie nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, nie znam, nie umiem się wypowiedzieć. ufam twej opinii!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, ale zaciekawił mnie ten krem

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna recenzja :)
    Zaprazsamy do nas na nowy post :http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2014/03/sesja-w-lesie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na szczęście nie mam takich problemów ;d przybij piateczke z chlopakiem Emilki ;pp

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecnie nie mamy osobnego kremu do stóp...smarujemy masełkiem do ciała:)
    Zaraz poczytamy o tej marce, bo nie znamy, nie znamy...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie mam problemu ze stopami, doszłam do wniosku, że najlepszy krem do stóp to krem do rąk:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat szukam jakiegoś dobrego kremu do stóp. Niestety do tej pory nie trafiłam jeszcze na ten odpowiedni... Cena troszkę mnie przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że efekt jest tylko krótkotrwały..

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje stopy są akurat bardzo mało wymagające, więc na pewno by się sprawdził, choć mógłby być tańszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Raczej mnie nie zachęcił dość skutecznie by go mieć...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już mam swojego ulubieńca do pielęgnacji stópek i na szczęście jest dużo tańszy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda że nie trzyma się efekt , zwłaszcza za takie pieniądze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam kremy z mocznikiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam podobny krem który tylko na chwile działa :/

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam tej marki no i wolę długotrwałe efekty, więc nie kupiłabym go, ale może za to inne kosmetyki od nich okazałaby się lepsze?

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam firmy i ceny dość wysokie

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam tej marki, ale nie zachęca mnie do zakupu ;) więc dobrze dla portfela ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita