sobota, 22 marca 2014

Glam Wear, Intensywny lakier do paznokci, BELL

Z reguły nie kupuję takich odcieni, ponieważ nie podobają mi się. Jednak oczywiście na potrzeby testów, używałam go. Od razu zaznaczam, iż kolor mi się nie podoba i to rzecz gustu. Lakier ma bardzo fajna buteleczkę. Taką porządną i wygląda na bardzo efektowną. 


Konsystencja jest taka, jak większości lakierów. Ani za gęsta, ani za lejąca się. Pędzelek dobrze pokrywa płytkę. Jedna warstwa prześwituje, więc nakładałam dwie. Niestety, dosyć szybko odpryskuje na końcówkach. A zaznaczam, iż nie miałam kontaktu z wodą. 


Szybko schnie i z tym nie ma problemu. Podczas zmywania, płytka jest lekko zabarwiona na czerwono, ale nie przeszkadza mi to w dużym stopniu. Intensywnym bym go raczej nie nazwała. Nawet po dwóch warstwach widać prześwity. 


Kolor nie jest tak ciemny, jak w buteleczce. Przy jednej warstwie mieni się na różowy. Z chęcią wypróbowałabym innych wersji kolorystycznych. Cena to 11,80zł na Drogerii Uholki KLIK



Produkt do testów otrzymałam dzięki:


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

26 komentarzy:

  1. Nie w moim stylu wolę kolory żywsze i weselsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś, ale pamietam, ze dość szybko się scierał i odpryskiwał.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie kolory, ale ostatnio ciągnie w stronę pasteli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo różni się od odcienia jaki widzimy w buteleczce ;) Całkiem przyjemnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie w moim typie taki kolor :/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uwielbiam takie ciemne, nasycone kolory na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet ładny ale nie lubię takich odcieni na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor fajniutki ;) szkoda, ze tak szybko sie przeciera

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie kolory :) Sama mam baaardzo podobny lakier od Sally Hansen.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie trochę za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby ładny kolorek w buteleczce, ale jakoś na pazurkach mnie nie zachwyca. Mam coś podobnego, ale bardziej wpadającego w bordo z p2 - ten to jest dopiero śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. odcień ładny chociaż osobiście wolę ostrzejsze :P

    OdpowiedzUsuń
  14. A dla mnie fajny odcień ! :) Ja to wszystkie kolory, prócz białych na paznokciach lubię - chyba,że biel jest zmieszana :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam ten lakier w wersji szarej i nie wszystkie niedoskonałości są tak widoczne, jak w przypadku bordowego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita