środa, 12 marca 2014

!!! Wyniki rozdania !!!

Kochani, już do Was pędzę z wynikami! Miałam troszkę teraz trudny okres. Postanowiłam również, specjalnie dla Was, wysłać komuś nagrodę pocieszenia oraz nagrodzić jedną z moich kochanych gadułek! :)

Oto wyniki!


Rozdanie wygrywa:



Nagroda pocieszenia wędruje do:


Natomiast moją Top Gadułką zostaje:

PAMELA BASARA!


Do Pauli.beauty.woman odezwę się sama, ponieważ posiadam email. Resztę dziewczyn proszę o wiadomość na email z adresem na psychodelax3@interia.pl
Czekam 5 dni, w innym przypadku losuję dalej!

Gratulacje!!

32 komentarze:

  1. gratulację.
    Anitko ile nagród;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pozostaje mi tylko pogratulować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear ,woow you have a nice blog,I am your new follower.So if you have time,check out my blog ,hope you can follow back. =)
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O brawo Wam! Tyle szczęściarzy dziś! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż mi się ciepło zrobiło jak zobaczyłam swoje nazwisko przy głównej wygranej :) dziękuję i zamierzam regularnie zaglądać :)
    zapraszam też do mnie, zajmuję się trochę rękodziełem i z tej okazji zorganizowałam rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :3
    Podoba mi się twój blog ;*
    Obserwujemy ?
    Mam prośbę. Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla mnie bardzo ważne ;*
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak miło :) Dziękuję :)
    Maila już wysłałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje dla zwyciężczyń :) dzieki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszymy o tej marce, zaraz zobaczymy co ciekawego jeszcze mają w ofercie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita