piątek, 21 marca 2014

Delikatny płyn do demakijażu oczu i ust, Gerovital

Produkt ma bardzo fajne i poręczne opakowanie. Inne niż tego typu produkty. Jest na pewno świetny w podróży, bo nie trzeba taszczyć ze sobą większego opakowania. Moim zdaniem nie ma zapachu, albo i ja go nie odczuwam. 


Co mi ani nie przeszkadza, ani jakoś dosadnie nie zadowala. Czasem lubię fajnie pachnieć po demakijażu ;) Świetnie zmywa nawet ten mocny makijaż! Nie robi ze mnie pandy ani nie muszę zużywać tony wacików. I jest naprawdę delikatny. Nie występuje u mnie podrażnienie ani żadne zaczerwienienie. 


Nie pozostawia także tłustej warstwy, której wręcz nie cierpię. Jak mogę w takim momencie nie użyć wody, gdy cała się kleję. Tutaj na szczęście tego nie ma :) Mogę nawet powiedzieć, że lekko nawilża i nie wysusza przede wszystkim. Produkt jest naprawdę wart uwagi, a nie każdy mi pasuje! 


Cenowo wychodzi średniawo.. Bo aż 13,51zł za 100ml KLIK, ale jeśli ktoś ma naprawdę problemy z demakijażem i wrażliwą skórą, ten produkt świetnie się spisze! :)


Produkt do testów otrzymałam dzięki:


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

25 komentarzy:

  1. Czasem warto zapłacić więcej dla dobrych efektów ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie lubię płynów do demakijażu tak ten mnie nawet przekonuje skoro jest aż tak delikatny i się nie klei :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym płynem ;) Akurat mam skórę wrażliwą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety u mnie się nie sprawdził ...rozmazywał a nie zmywał

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie firmy nie znam, nigdy nic nie miałam z tej firmy ale wydaje się być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj produkty zapachowe podrazniaja, wiec moze i dobrze, ze go nie ma :-) Swoja droga ja uzywam od wiekow Pharmaceris do demakijazu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak jest delikatny dla oczu to muszę o nim pomyśleć!

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam krem z tej firmy u mnie sie nie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie potrzebuję płynów do demakijażu,ale fajnie że Tb się sprawdził ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem wierna płynom micelarnym, ale ten brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tego płynu, ale wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tej firmy wcześniej...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyki tej marki zaskakują mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kojarzę go, ale skoro się sprawdza, to zapamiętam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. tez nie lubię jak się kleję, i muszę użyć wody , zapamiętam firmę i wypróbuje może :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurde no to niezly kosmetyk :)

    http://agnes-show.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli jest dobry do delikatnej cery to z pewnością muszę o nim pomyśleć. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam wcześniej teog płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a dla mnie jest to nowość :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. ee tam, Biedronkowego nic nie zastąpi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam, ale mam piankę z Nivea która sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita