środa, 11 grudnia 2013

Wyniki rozdania z FIRMOO

Kochani, strasznie się cieszę ze statystyk tego rozdania. Zgłosiły się aż 42 osoby! Obawiałam się, że nie zbierze się nawet 20 osób, a tu takie miłe zaskoczenie :)

Niestety, jak wiecie, główna nagroda może być tylko jedna, reszta to 5 rabatów 50% na wybrane okulary z serii Classic. 

A jak prezentowała się lista?


Maszyna losująca wybrała numer :


A kto kryje się po tym numerkiem?
Jest to Sylwia G, gratulacje!


Bony -50% otrzymują:


Aneta Grzesiuk
Virtual_Girl933
Alexzus
Katerina Petrova
Anna Bielaszewska

Gratulacje!
Będę kontaktować się z Panią Marshą i mam nadzieję, że w najbliższym czasie dostaniecie informację ode mnie bądź od FIRMOO :))

16 komentarzy:

  1. gratulacje dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, załapałam się na bon! :) Gratuluję reszcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje:)
    też wreszcie muszę wrzucić to rozdanie, ale zawsze mi nie po drodze:P

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki :)
    u mnie właśnie rozdanie, także zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita