środa, 4 grudnia 2013

Earthnicity- Kosmetyki mineralne

Dzisiaj trochę o kosmetykach mineralnych. Nie miałam z nimi do czynienia w dużym stopniu, jednak od dawna o tym marzę. Dlatego dziś post taki, a nie inny. Na facebooku przeprowadzona jest akcja właśnie dla nas - bloggerek. Kochane, próbujcie! Pokażcie, że MY, z mniejszą statystyką, też możemy pokazać się światu :)

Jakiś czas temu otrzymałam właśnie z tej strony http://www.earthnicity.pl/ , próbki, które można było zamówić darmowo do przetestowania. Konkretnie próbki pudru. Pewnie większość z Was też je miała. 
Ja osobiście byłam bardzo zadowolona, ponieważ fajnie zmatowiły cerę oraz dodały kolorów. 
Niestety, próbka się skończyła, a ja pozostałam bez mojego ratunku.
Osobiście - mnie jako studentki, nie stać na takie wydatki. Koszt pudrów/podkładów to ok. 70-80zł.



Kosmetyki z tej strony, stworzone są wyłącznie z czystych minerałów. W składzie nie znajdziemy żadnych parabenów, alkoholi czy barwników. Interesujące prawda? Większość blogerek właśnie na te składniki narzeka. Dodatkowo, jeśli jesteśmy zmęczone po imprezie, mamy ochotę wskoczyć prosto do łóżeczka, nie trzeba się o nic martwić! Skóra, dzięki tym kosmetykom, na tym nie ucierpi!

"Jeżeli wśród Was są kobiety, które:       
*  mają problemy alergiczne lub cierpią na dowolny rodzaj trądziku,       
*  przeszły  operacje plastyczne,       
*  są po zabiegach kosmetyki estetycznej ( mezoterapia, peelingi, botoks, itp)
       *  są  aktywnie, uprawiają sport i potrzebują trwałego makijażu,                     

*  szukają lekkiej formuły, która nie zatyka porów,        
  żyją w zgodzie z naturą i wybierają wyłącznie ekologiczne produkty,
       *  preferują makijaż, w którym wyglądają bardzo naturalnie.

 Jeśli tak - to kosmetyki Earthnicity zostały stworzone specjalnie dla WAS"


A co konkretnie można znaleźć na stronie?


Podkład mineralny - aktualnie w promocji za 72zł
 
" Podkłady mineralne naszej firmy zapewniają matowe wykończenie, dające niezwykle naturalny efekt, który utrzymuje się twarzy cały dzień."

Korektor mineralny - promocja 49zł

"Mimo pudrowej konsystencji zapewnia świetnie krycie i rewelacyjnie stapia się ze skórą."

Osobiście jestem go bardzo ciekawa, póki co, żaden korektor nie dał rady z moimi wypryskami. A mineralnego jeszcze nie próbowałam.

Mineralne cienie do powiek - promocja 24,99zł

Znajdziemy również róż, bronzer czy też pomadkę w płynie.
Jestem ciekawa wszystkich produktów, także próbuję swoich sił!


Czy miałyście już do czynienia z produktami tej firmy?
Jeżeli tak, jak się u Was sprawdziły? Jestem bardzo ciekawa!
Szczególnie trwałości pudrów/podkładów :)



Ten post bierze udział w konkursie na testowanie kosmetyków mineralnych EARTHNICITY



P.S No tak, zapomniałam.. Proszę o NIE PISANIE pod postem z FIRMOO innych komentarzy, niż te ze zgłoszeniami. Szanujmy swoją pracę. Inne komentarze, zostaną przeze mnie usunięte.

A z tej okazji, że dziś Barbórka :


Romboł górnik klocek, romboł go pod ścianą,
I przy tym rombaniu, ciulnął se w kolano.
Że go zaskoczyło te nogłe zdarzynie,
Na wcześniejszy wyjazd, dostoł przyzwolynie.
Poszoł se przekopym, jak mamlas po szynach,
A tu na zakryncie - dup! w niego maszyna.
Kiedy sie obejrzoł, za siebie, do zadku,
To by boł uniknął, przykrego wypadku.
Stanoł i nadepnoł, na kulok urżnięty,
I gwóźdź zaruściały, wlozł mu aż do piynty.
Musioł borok siednąć, na okorków kupie,
Zaroz poczuł drzyzga w swojej chudej dupie.
Górnik aże skoczył, hełm mu zlecioł z gowy,
I ciulnoł tom gowom, w ring łod obudowy.
Buła mu wylazła, na pośrodku glacy,
Stracił równowaga, i ciulnoł na cacy.
Jak lecioł na plecy, chycił za kolyjka,
Palec mu przytrzasła, jakoś k... belka.
Chycił za betonik, kery wisioł z kraja,
Betonik wyleciol, i dostoł nim w jaja.
Droty co sterczały, wlazły mu do miecha,
Trza mieć k... noga, pierońskiego pecha.
Jeszcze zdonżył chycić, jakoś deska z tyłu,
Półka go przytrzasła, i ćwierć tony pyłu.
Godajom wypadki - że chodzą parami,
Jako to jest prowda, to widzicie sami.
Tak jest niebezpieczno robota górnika,
Nie rób nic na dole - unikniesz ryzyka.

Oby robota było lżejszo,
oby pinydzy było wincy,
oby zdrowie Wom dopisało,
i oby Barbara nad Wami czuwała...
Szczynsc Boże
Wszyskim górnikom i ich rodzinom
:)

25 komentarzy:

  1. trzymam za Ciebie kciuki, może sama też spróbuję, bo też mam próbkę i powiem szczerze ,że brakuje mi właśnie dobrych gatunkowo kosmetyków do makijażu

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z tematem twojego posta

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, ja używam kosmetyków mineralnych, ale tych nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. podobnie jak ty nie miałam większego doświadczenia z tego typu kosmetykami ale chętnie bym spróbowała produktów tej firmy jestem bardzo ciekawa efektów tych kosmetyków na pewno poszukam czegoś więcej na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam kosmetyki naszej polskiej firmy Annabelle Minerals, szczególnie podkład mineralny kryjący- jest cudowny :) pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tej firmie ale kosmetyki prezentują sie zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam o tej akcji ale nie biorę udziału:) powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w konkursie, trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz słyszę o tej firmie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sama teraz stosuję minerałki od Annabelle Minerals, ale mam oko zawieszone na tych minerałkach z kolorowka.com. Mają ładne składy i są po 30 zł za 10g bodajże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wezmę udział :)
    i jednocześnie trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam już o tym konkursie ;D Mam nadzieję, że Ci się uda :) Trzymam mocno kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. tej firmy nie znam, minerały miałam jedynie z annabelle i amilie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. również jestem ciekawa tego korektora mineralnego, bo mam problemy z krostkami, żeby się ich pozbyć jakimkolwiek korektorem. A nawet jak na chwilkę uda mi się je ukryć, to dość szybko znowu się ujawniają ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. mam dwa kosmetyki mineralne, korektor z L'oreal i puder takiej mało znanej firmy z USA :) fajne są, obydwa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami mineralnymi, ale całkiem przyjemnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  18. ja ostatnio zakochałam się w mineralnych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia :D Ja do tej pory używałam tylko podkładu mineralnego BareFaced Beauty, więc też nie mam zbyt dużego rozeznania :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wisz co jest najlepsze? Ty robisz im darmową reklame i nie masz nic w zamian. Jak konkurs i konkursowe wpisy, to powinnas doastac kosmetyki, a tak Ty robisz im reklame za free, nie masz zadnej pewnosci,ze cokolwiek z tego bedziesz miala, pomimo tego, ze życzę Ci tego, a tym co to sie uda zamiast nagrody doatana do testow, gdzie bedą mieli jeszcze recenzje do napisani. Bardzo nieprzemyslany PR firmy, albo przemyślany, aż za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja to wiem.. nie jestem tępakiem.. Gdybym jednak nie chciała brać udziału w tej akcji, to po prostu bym nie spojrzała na nią.

      Usuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita