środa, 25 grudnia 2013

Majonez o smaku chrzanowym + konkurs

Wiem, wiem kochani. Są Święta i pewnie na sam dźwięk o jedzeniu, macie wszystko do zwrócenia hihi :) ale obowiązki czekają, recenzje czekają!


Produkt, który dostałam całkowicie mnie zaskoczył. Byłam pewna, że to zwykły majonez i będę mogła stworzyć sałatkę i pokazać Wam ją tutaj. Jednak produkt okazał się o "smaku chrzanowym". Mieliście kiedyś z takim do czynienia? Ja nie! I troszkę się obawiałam, ponieważ jestem bardzo wybredna. Nie wiedziałam do czego go zastosować, aby nie zepsuć całej potrawy. Postawiłam na najprostsze danie, czyli.. kiełbasę!


Tak, tak, nałożyłam majonez, pomieszałam z keczupem i wiecie co? Palce lizać! Naprawdę! Miałam wrażenie, że zamiast kiełbaski, jem pizzę z sosem czosnkowym ( bo taki ma posmak po wymieszaniu ). Aż żałuję, że są Święta i nie dam rady zamówić pizzy. Na pewno skosztowałabym i takiej wersji! :)


Majonez ma typowy słoiczek. Jest zabezpieczony, tak jak i musztarda, swoją "karteczką", przez co znów wiem, że nie był otwierany. Na opakowaniu zostało zawarte wszystko, co trzeba. Kaloryczność i skład. Chociaż brakuje mi może jakiegoś pomysłu na danie z tym produktem ;) i znów muszę to powiedzieć - nie wiem gdzie dostać i za ile :(


Od producenta:
"Wszystkich konsumentów poszukujących nowych wrażeń smakowych, a przede wszystkim „fanów” Majonezu stołowego kętrzyńskiego, zainteresują z pewnością, stworzone na jego bazie, Majonezy smakowe. To niezwykłe połączenie majonezu z dodatkiem naturalnych wyciągów smakowych (czosnkowego) i (chrzanowego), w połączeniu z kompozycją przypraw sprawi, że jaja, wędliny, czy potrawy z grilla nabiorą nowego wykwintnego i niepowtarzalnego smaku."

 
Produkt otrzymałam do testów dzięki:
Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!


Dostałam również wczoraj z samego rana przesyłkę od Nusinki!
Poczta zaczęła jakoś szybko donosić paczuszki haha :D
Kochane, co dostałyście pod choinkę?
Ja w większości kasiorkę, ale również piżamkę, no i mój wymarzony Hakuro H54 + perfum FM nr 292 <3 p="">
Jeszcze dostanę coś od siostry z rodziną, ale to dopiero jutro :)

__________________________________________________________________________________

Zapraszam na konkurs do COSMETICSMEN KLIK
Rzadko piszę notki o konkursie, ale tak mi zależy, aby wygrać coś dla mojego mężczyzny..
że spróbuję :))



20 komentarzy:

  1. u mnie w domu sprawdza się tylko Winiary - innego nie chcą jeść :) a ja nie mam prezentów - w moim domu nie ma takiej tradycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mają fajne produkty, ale kiepsko z ich dostępnością :/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jem majonezu od kilku lat ;)

    Życzę Wesołych Świąt
    Pozdrawiam,
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  4. też go miałam i całkiem dobry był haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znoszę chrzanu, ale majonez uwielbiam:) tylko trochę wybredna jestem, najbardziej lubię Winiary i Heinz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jada się tylko majonez winiary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie majonezy :D a keczup + majonez pychota

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jadłam jeszcze takiego ;p
    to te perfumy, o których pisałas na face ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym go skosztowała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam majonez, tego jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś byłam trochę majonezoholiczką, majonez był do wszystkiego, ale teraz już trochę przystopowałam :) Tego nie znam .. hmm :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Good to be going to your blog once more, it has been months for me. Nicely this article that ive been waited for so long. I require this write-up to total my assignment in the school, and it has same subject together with your article. Thanks, excellent share.
    Sracing Game

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie majoneziki <3

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooj mój ulubiony majonez, ja go uwielbiam jeść z jajem gotowanym ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita