środa, 18 grudnia 2013

Barwa, Barwy Harmonii, Mydło różane `Rose`

Mydełko.. każda z nas chyba lubi, aby było piękne i pachnące. Aby zdobiło naszą łazienkę. Niedawno, w Organique w Rybniku, widziałam cudowne mydełka.. a ich zapach powalał. Nawet mój niewzruszony facet powiedział, że są fajne! 
 


Ale wracając do tematu, mydełko z Barwy ma baardzo piękny zapach. Pamiętam jak kilka lat temu przywiozłam produkt o takim właśnie zapachu z Francji. Moja mama dopiero teraz je otworzyła.. 
Na początku moje jedyne zastrzeżenie. Tak, tak, znów muszę wyłapać jakąś wadę. Po "nabraniu" produktu na ręce i przybliżeniu go do twarzy, aby ją umyć, zapach jest dosyć nieprzyjemny.. Nie przypomina niczym róż. Nie wiem czym to może być spowodowane. 



Jednak poza tym, jest rewelacyjne! Pamiętacie moją ostatnią akcję z kwasem mlekowym? Moja cera była tak przesuszona, że krem sobie nie dawał z nią rady. A ten specyfik raz dwa ją wyleczył. Aż żałuję, że od razu na to nie wpadłam. Świetnie nawilża! Zapach utrzymuje się naprawdę długo, moje dłonie potrafię ciągle wąchać. No i nie powiem - rozchodzi się po całej łazience. Nawet moja mama po wejściu, stwierdziła, że bardzo ładnie pachnie.  
 


Jest bardzo duże i wydajne. Dobrze się pieni. Pomimo wielkości, świetnie leży w ręce. Z tego co wiem, dostępne jest we wszystkich Rossmannach, cena to ok. 8zł za 200g. Ja na pewno znów po nie sięgnę :)


Produkt otrzymałam dzięki współpracy z :
 
Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!
 
 
Muszę się pochwalić, że znów wygrałam.. Jest mi już strasznie głupio, że zbieram w tym miesiącu tyle prezentów.. No, ale oczywiście również niezmiernie miło :)
Fajnie jest mieć takie swoje 5 minut..
2 dni temu wygrałam u Karoliny własnoręczne ozdoby, słodycze oraz dowolną wybraną rzecz z jej sklepiku, a dzisiaj dotarła do mnie wiadomość od Arcy Joko o wygranej! :)
Jestem mega szczęśliwa!

26 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, szczęście Ci ostatnio dopisuje ;)
    Ze względu na różany aromat muszę się skusić na to mydełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię różany zapach :) Gratuluję wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełko fajne ale zapach mi akurat nie podpasował.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chrapke na te mydełko :)

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja też, ale zdecydowanie wolę mydło w płynie ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam różane zapachy, chętnie sobie kupię to mydełko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe to mydełko :) gratuluję wygranej u Joczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam pojęcia, że Barwa ma w swojej ofercie takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, aż jestem w szoku, że to mydełko okazało się tak fajne:) rzadko sięgam po mydła w takiej formie, ale chyba mnie skusiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  10. kolejna pozytywna opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dobrej passy :) też się bawię kwasami i chodzę z trochę przesuszoną skórą, więc za tę cenę chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co pachnie różami chcę mieć :) Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki ma ładny różowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety do mydeł w kostkach nie mogę się przyzwyczaić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię różany zapach więc chętnie się skusze na to mydełko

    OdpowiedzUsuń
  16. oo ten zapach pewnie jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. musi pięknie pachnieć :) lubię takie mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej hihi :D Aaa mydełka jestem bardzo ciekawa, tyle się o nim dobrego naczytałam!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranych, sama też lubię dostawać prezenty :) A mydełko miałam, pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję dobrej passy w konkursach - nie ma co czuć się głupio tylko się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja nie przepadam za różanymi zapachami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranych! Firmę Barwę sobie bardzo cenię, chociażby za jej szampony, ale mydeł jeszcze nie próbowałam. Po tej recenzji się w nie zaopatrzę, chocby dla samego zapachu w łazience :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita