niedziela, 15 grudnia 2013

Barwa, Miss, Krem pielęgnacyjny do rąk i paznokci mleczno - miodowy

Zima nadciąga, a ja nadal szukam kremu, który poradziłby sobie z moimi dość często popękanymi kostkami. Krem otrzymałam do testów, wybrałam wersję mleczno-miodową, ponieważ wiedziałam, że zapach powali mnie na kolana. Krem  ma bardzo proste, ale fajne opakowanie. Niczego mu nie brakuje. Wszystkie najważniejsze informacje zostały zawarte. 
 


Większość z Was pewnie ucieszy fakt, że zamykany jest na "klik". Nie trzeba, więc latać po pokoju z tłustymi rękami, szukać zakrętki, która gdzieś się poturlała i męczyć się z zakręceniem, co wcale nie jest takie łatwe ;) Konsystencja jest w sam raz - ani za gęsta, ani za rzadka. Dobrze rozprowadza się na dłoni. 



Produkt jest bardzo wydajny, nie trzeba go dużo, aby pokryć całość. Najważniejsza kwestia dla mnie to czy szybko wsiąka, czy nie. Nie cierpię czekać. Smaruję przeważnie dłonie przed spaniem, a później mam zamiar pisać smsy bądź czytać książkę. Raczej nie jest to miłe, gdy ręce się ślizgają lub brudzimy kartki z książki tłustą warstwą! 



Ten produkt na szczęście tak nie ma, bardzo szybko wysycha i nie pozostawia ani kapki tłustości. Zapach, tak jak myślałam, jest obłędny. Utrzymuje się dość długo na dłoniach i koi mój nos. A co do efektów - na pewno jest wygładzenie i nawilżenie, ale nie jest one na tyle mocne, aby nadawał się na zimę. Jednak dobra opcja do wrzucenia do torebki, z racji szybko wysychającej warstwy :) Cena to ok. 4,80zł za 100ml.

Skład dla zainteresowanych:




Produkt otrzymałam dzięki współpracy z :


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

13 komentarzy:

  1. chętnie go wypróbuje bo brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dobrze się zapowiada, bo ja osobiście nie znoszę kremów, które długo się wchłaniają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam tego kremu - obecnie używam Isany na zmianę z Baleą, a próbowałaś może Neutrogeny? To bardzo dobry krem na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że by się u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno polubiłabym go ze względu na zapach. Jak ja kocham mleko z miodkiem! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało mi się wygrać w rozdaniu ten krem ;) Bardzo ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To będzie mój kolejny zakup jak bo jak na razie muszę wykończyć swoje :) Ale fajną ma cenę na każdą kieszeń

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się w 100% zapach jest obłędny. Kocham go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm chętnie bym się skusiła ale na razie muszę wykończyć kremik z Ziaji z bawełną.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się na niego skuszę !! :) Już sobie wyobrażam jak pachnie D:

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejna dobra recenzja kremu od Barwy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita