wtorek, 17 grudnia 2013

Barwa, Miss, Kremowy peeling do stóp z drobinkami pumeksu

Bardzo ucieszyłam się, że będę mieć możliwość przetestowania tego produktu. Jak wiecie, od dawna narzekam, że moje pięty są straszne. Teraz, już są w lepszym stanie, jednak ciągle nie umiem doprowadzić ich do "gładkiego" stanu. Czy ten produkt pomógł? Zaraz się dowiecie!
Peeling jest wszechstronny, ponieważ służy i do stóp, i do rąk, do łokci i kolan. Przetestowałam go jednak tylko na stopy, ponieważ na nic inne nie potrzebuje. 


Opakowanie ma bardzo zwyczajne, a zarazem kobiece. Na pierwszy rzut oka pomyślałabym chyba, że to krem do rąk, choć obrazek sam wskazuje, że do nich nie służy. Zapach prawie niewyczuwalny, jednak po zbliżeniu produktu do nosa - średnio przyjemny. Konsystencja dobra, w sam raz na peeling. 



Drobinki jak dla mnie nie są za ostre, nie przypominają typowego "zdzieraka". Delikatnie masują nasze pięty. Po zabiegu są one na pewno gładsze i nawilżone, jednak kondycja moich stóp nie poprawiła się w żadnym stopniu :( nakładałam od razu krem, nie zmiękczyły się ani troszkę.. 



Za to moje dłonie stały się gładsze, dzięki temu, że masowałam pięty hihi! :D Produkt nie jest zły, jednak ja nie zauważyłam żadnej różnicy. Pewnie większości z Was pomógłby, bo nie macie aż takich problemów. Na Wizażu są bardzo dobre oceny, kto wie, może warto wypróbować? ;) Cena - ok. 6zł

Skład:



Produkt otrzymałam dzięki współpracy z :
 

Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!



Dostałam wczoraj również paczuszkę od Patrycji z bloga http://codziennosciczastekpiec.blogspot.com/ , jestem mega zadowolona i zaskoczona! Dziękuję za tak wspaniałą przesyłkę :)
Wreszcie mogę poczuć to, co Wy, otwierając taką pakę hihi :D





Dodatkowo, rabat 30% na Akademii Umysłu!
Czy już kupiliście pociechy dla swoich dzieci?
Korzystajcie!! :)

Rabat obowiązuje do 31 grudnia 2013 roku!

KLIK

26 komentarzy:

  1. Jestem szczęśliwa, że doszło całe i zdrowe :D mi taki peeling na pewno by nie pomógł ;/ moje stopy są twarde niczym stal ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Peeling bardzo fajny
    OO paczucha jest super, gratuluję
    W sam raz prezent na mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczuszka! :)
    A co do peelingu - kurcze muszę go wypróbować mam krem do stóp jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no powiem Ci,że paczucha pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z Barwy miałam i w sumie mam nadal krem do rąk :) A paczuszka super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że ciężko trafić na dobry peeling do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  7. peelingu nie znam ale generalnie bardzo lubię produkty Barwy do rąk/stóp
    a zawartość paczki świetna, moje gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ fantastyczności w paczuszce ! :) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam o nim fajne opinie i sama chętnie bym przetestowała :D Szkoda, że u Ciebie nie pomógł :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Al świetną paczuchę dostałaś i w jakim fajnym pudełku! :) Jea nareszcie i Mariskę ktoś obdziela prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz zetknęłam się z tym peelingiem.
    A paczuszka po prostu wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paczuszkę dostałaś wspaniałą ;)
    Peelingu jeszcze nie miałam, ale może kiedyś spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie takie peelingi są bezużyteczne

    OdpowiedzUsuń
  14. ja stosuję piling do stóp, ale z avonu i jestem z niego bardzo zadowolona ;)
    tego też chętnie bym wypróbowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetną paczuchę dostałaś:)
    co do scrubu to ja mam z TBS z pumeksem i bardzo sobie chwalę :) myślałaś może o peelingu z kwasami?

    OdpowiedzUsuń
  16. produkt dobry dla mojej mamy ;)
    jak spotkam to jej zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za peelingami do stóp, zazwyczaj kończą jako kosmetyki do pielęgnacji całego ciała.
    Zapraszam na rozdanie http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. paczuszka jest super a jej zawartość jeszcze lepsza :) do stóp najchętniej wykorzystuję zwykły pumeks

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja nie lubię tego peelingu... :/ Paczuszka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice blog!) Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jestem daleko w tyle z pielęgnacją moich stóp...

    OdpowiedzUsuń
  22. za taką cenę warto się przekonać jak działa :)
    a paczucha świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie korzystałam :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) !
    M.

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że sprawdziłby się u mnie ten peeling :)
    Ooo kurczę, ta paczuszka to już w ogóle mega! Tyyyle dobroci, Ty szczęściaro!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita