niedziela, 29 grudnia 2013

GORVITA, ŻEL Z KASZTANOWCEM NA PRZEMĘCZONE NOGI

Produkt częściowo przetestowałam ja, częściowo inna osoba. Nie mam aż takiego problemu z nogami, przez to moja opinia nie do końca byłaby rzetelna. 
Specyfik jest schowany w dość ładnym, ale zarazem prostym opakowaniu. Napis wyraźnie daje do zrozumienia, jakie jest jego przeznaczenie. 

 
Po odkręceniu zakrętki, ukazuje nam się zabezpieczenie, dzięki któremu wiem, że produkt nie był używany. Z opakowania wydobywa się żelowa konsystencja, która lekko przelewa się przez palce. Wystarczy niewielka ilość, aby całe nasze nogi zostały pokryte. Po posmarowaniu, odczuwałam przyjemny chłód i lekkie mrowienie. Aż żałuję, że tak prędko ustało.  



Specyfik wchłania się w błyskawicznym tempie i nie pozostawia tłustej warstwy. Na pewno nadaje się do posmarowania przed ubraniem się. Gdy kładę "nogę na nogę" w przypadku ubrania spódnicy, nie czuję, aby moje nogi się kleiły. Ulga jest natychmiastowa. Ja jestem zachwycona, bo w końcu ból ustał. 


Przydaje nam się najbardziej po dyskotece ;) po zakwasach przez tańczenie brak śladu. Męczyłam się dzisiaj cały dzień - a dopiero teraz pomyślałam, aby go użyć. Jestem jak najbardziej na tak. Przyda się i młodszym, i starszym. Opinia drugiej osoby jest taka sama. Stosuje go praktycznie codziennie i stanie przez cały dzień w sklepie już nie jest straszne. Cena to ok. 14zł, a gdzie znaleźć? KLIK sami zobaczcie.

przepraszam za jakość, ale mój aparat nie chce współpracować..
bez lampy wychodzi zamazane, a z lampą.. same widzicie :(


Produkt otrzymałam do testów dzięki:
 
 
Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

20 komentarzy:

  1. ciekawe jak pachnie wyciąg z kasztanowca :D przydałby się taki po sylwestrowych szaleństwach!

    OdpowiedzUsuń
  2. mm w sumie to bym go przetestowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ciekawy produkt na takie dolegliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się za nim rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kilka razy próbowałam tego typu cudów, jednak bezskutecznie :/ ciężko powiedzieć jakby to zadziałało,

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chyba się skuszę, choć nie wiem czy zapach mi będzie odpowiadał - a ja jestem "zapachowcem" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. latem jak dla mnie kosmetyk niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku do nóg z kasztanowcem, ale słyszałam o nich wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj i mi by się przydał, od zaraz! w sumie nigdy nie miałam kosmetyku takiego typu, chętnie się skusze i zobaczę czy na prawdę działa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. coś dla mojej mamy - często ma z nogami problemy

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgarnęłabym taki dla mamy :). Ciekawi mnie jak to pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, przydałby się na jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie najszczęśliwszych nikt nie ma problemów z nogami ;) obserwuje i licze na rewanż ;) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. This is a appealing post by the way. I am going to go ahead and save this article for my brother to check out later on tonight. Keep up the good work.
    jeux de info

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam szczerze mówiąc :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita