poniedziałek, 23 grudnia 2013

Piernik Kętrzyński

Produkt otrzymałam stosunkowo niedawno z czego bardzo się cieszę. Świetnie dopasował się w atmosferę świąteczną. A ja wreszcie mam na Boże Narodzenie piernik z prawdziwego zdarzenia, nie taki, który kupuje się tylko do moczki. Mam taki, który będę mogła postawić na stole i zjeść. 



Ogólnie jestem anty kulinarna, czasem coś upichcę, ale ochotę do czegoś większego mam tylko wtedy, kiedy mojej mamy nie ma kilka dni w domu i nikt mi nie przeszkadza ;) no, ale tego piernika to nawet największy tłuk nie mógłby nie zrobić hihi. No chyba, że spalić ;) do pieczenia potrzebujemy 250ml wody i 100ml oleju. Przeważnie w takich "gotowych" ciastach, składników jeszcze trochę trzeba dodać, tutaj są akurat produkty, które chyba większość z nas ma w domu :) 
Po kolei :


Wrzuciłam zawartość opakowania do większego garnka, później dodałam wody i wymieszałam. Odbyło się to bez problemów. Do całości dolałam oleju, wymieszałam i voilà, nasz piernik prawie gotowy! :) 


Miałam trochę problem z wyborem blachy, jednak wybrałam okrągłą. Wysmarowałam ją margaryną, nasypałam bułki tartej, wylałam ciasto i odczekałam 15 minut. Później włożyłam do rozgrzanego piekarnika i piekło się ok. 50 minut. 


Piernik jest bardzo smaczny, taki prawdziwy, świąteczny. Jutro będę go przepoławiać i smarować marmoladą, a górę lać czekoladą.
Jest to naprawdę świetna opcja na Święta, no, ale oczywiście nie tylko. Kiedy jesteśmy zalatani, nie mamy czasu, aby "marnować" go jeszcze na zrobienie czegoś słodkiego. 


Tutaj opcja jest bardzo szybka, ciasto robi się w 5 minut, a później już tylko się piecze. Zetknęłam się z nim pierwszy raz, ale myślę, że na następne święta znów u nas zagości :)
Jednak.. nie wiem gdzie go znajdziemy, nie wiem ile kosztuje.. Muszę się rozejrzeć po sklepach :))

Od producenta:
"Piernik kętrzyński to doskonale skomponowana mieszanka najlepszej jakości składników. Odpowiednio dobrany zestaw dodatków nadaje piernikowi zapach i smak, który zaspokoi gusta najwybredniejszych nawet smakoszy. Wypiek jest „niezawodny” a ciasto po upieczeniu długo zachowuje świeżość a wyglądem i smakiem niczym nie ustępuje tradycyjnemu domowemu piernikowi. Podstawowy przepis można łatwo modyfikować i urozmaicać całą gamą dodatków"

 
Produkt otrzymałam do testów dzięki:
Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

21 komentarzy:

  1. Hihi, też go zrobiłam na święta :D
    Tylko do części dodałam bakalii, a drugą część przełożyłam dżemorem ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. No to pięknie! Ja się staram ograniczać jedzenie,a ta o 22 Ci takiego posta doda:D

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda apetycznie :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda pysznie, ciekawa jestem jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam, przekroiłam na pół, przełożyłam dżemem - niebo w gębie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo coś dla mnie:D Proste i szybkie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszny jest ten piernik :)


    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam pierniki ;) Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie ciasta w proszku, bardzo łatwo je zrobić, a i w smaku są nienajgorsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie jest to coś na moje beztalencie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam taki w hipermarkecie "Stokrotka", taki sam, ale w kartonie, jest trochę droższy od innych "ciast w proszku". Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. As a Newbie, I am continuously searching online for articles that can aid me. Thank you
    Dress up Games Foxhunting

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama go często robi :)
    Wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię pierniki :)
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANA!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita