środa, 19 grudnia 2012

Zielona glinka ze srebrem

Zielona glinka przeznaczona jest dla osób o skórze tłustej i mieszanej, twarzy jak i głowy. Oczyszcza skórę, zwęża pory, stymuluje procesy wymiany w komórkach skóry.


Produkt ma trzy zastosowania : maseczka kosmetyczna, maseczka do włosów lub ściągająca maseczka nefrytowa. Ja osobiście chciałam zastosować pierwsze rozwiązanie, jednak zrobiłam papkę za rzadką :( ale dzięki temu, że można użyć ją na włosy, tak też zrobiłam! Nie miałam większego problemu z nałożeniem jej, ponieważ włosy muszą być suche, co dla mnie jest lepsze, niż nakładanie na mokre. Odczekałam według zaleceń - 40 minut. Nie wiedziałam czego mam się spodziewać po pierwszym użyciu. Jednak muszę powiedzieć, że w momencie, gdy włosy wyschły, zauważyłam, że są bardzo fajne w dotyku, mięciutkie oraz, że rewelacyjnie się błyszczą.



Dostałam niestety tylko próbkę, jednak z chęcią przetestowałabym inne zastosowania! Glinka kosztuje 14 zł, więc niewykluczone, że skuszę się kiedyś na nią! Możecie je znaleźć na stronie http://www.kosmetycznaglinka.pl , gdzie do wyboru również inne, dla różnych rodzajów skóry.


14 komentarzy:

  1. Też posiadam, ale coś nie mogę się zabrać do używania ...

    Zapraszam do mnie.
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow można zrobić z niej maseczkę do włosów:D bardzo fajna opcja;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna, fajna, ciekawe jak po dłuższym stosowaniu :D

      Usuń
  3. Też mam zieloną glinkę :P I zawsze jak chce robic maseczkę na twarz to mi wychodzi zbyt rzadka papka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff, jak dobrze, że nie tylko ja mam z tym problem :D

      Usuń
  4. ciekawe :) i 2 zastosowania :) bardzo ekonomiczne rozwiązanie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa ja pierwszy raz o takim czymś słyszę, ale to zasługa tego, że nie znam się na tego typu kosmetykach ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba jestem zacofana kosmetycznie bo pierwsze slysze hehe:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to właśnie są blogi, aby odkrywać takie rzeczy :)

      Usuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita