niedziela, 16 grudnia 2012

Bioderma, Sebium Pore Refiner

Nie mam niestety pełnego produktu Biodermy - Sebium Pore Refiner, ale po wypróbowaniu malutkiej próbki mogę się śmiało wypowiedzieć.



Specyfik ma bardzo przyjemny zapach, nie drażniący, lekki. Konsystencja również jest bardzo fajna, w sam raz, łatwo się wyciska z tubki, nie jest zbyt gęsta, ani rzadka. Jednak po zastosowaniu, nie zauważyłam żadnego działania zwężającego pory, a zapewnia nam to producent. Natomiast i tak jestem bardzo zadowolona, bo rewelacyjnie matuje! Nie miałam jeszcze do czynienia z takim specyfikiem, po którym skóra nie ma żadnego blasku. Dodatkowo, nadaję się świetnie jako baza pod makijaż. Po nałożeniu, twarz jest bardzo delikatna, przyjemna w dotyku!




Wypróbowałam również na moim chłopaku, u którego cera strasznie się świeci. Po zastosowaniu był bardzo zadowolony, mat rewelacyjny :) Efekt jednak nie jest długotrwały, ale uważam próbkę za godną uwagi! Natomiast cena nie przekonuje mnie, kosztuje aż 45 zł za 30 ml. Nie dałabym tyle pieniędzy tylko i wyłącznie za efekt matu!



9 komentarzy:

  1. Ja potrzebuję jakiegoś dobrego matującego kosmetyku, ale cena rzeczywiście przeraża...choć wiem, że te produkty są dobre ;) Sama mam wodę micelarną i super się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam od nich ostatnią próbkę wody, dosłownie malutka :D a to rzeczywiście fajne, może na allegro będzie tańsze :))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Podaj mejla, to Ci powiem skąd ;) nie chcę tak oficjalnie :))

      Usuń
  3. raczej się nie skuszę ;)
    za tą cenę szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam przez pewien czas ale przerzuciłam się na krem Lysalpha z SVR i jest o niebo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam tą próbkę więc w najbliższym czasie sama się przekonam na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita