czwartek, 13 grudnia 2012

Marion, Spray stylizujący włosy

Na firmę Marion wpadłam stosunkowo niedawno, jednak mogę powiedzieć, że zachwyca mnie swoimi produktami. Są tanie, ale bardzo wysokiej jakości, co chyba każda z nas bardzo lubi!



Spray stylizujący włosy Keratin MIX - Zastanawiałam się cóż ten specyfik może zrobić z moimi włosami. Po umyciu włosów i lekkim wysuszeniu, aby były wilgotne, użyłam go. Włosy od razu stały się sztywniejsze, zaczęły się same układać. Nie suszyłam ich, tylko poczekałam aż włosy same wyschną. Po wyschnięciu byłam mile zaskoczona, włosy były puszyste, ładne się ułożył i błyszczały. Moje fale zostały podkreślone, wreszcie nie musiałam używać tony lakieru, aby tak się nie puszyły.




Preparat ma bardzo ładne opakowanie, jednak jednym minusem jest to, iż ciężko się go rozprowadza, ponieważ pompka ciężko działa. Konsystencja jest wodnita, a zapach rewelacyjny! Po użyciu go czułam się jakbym wyszła dopiero co od fryzjera! Produkt dotychczas dla mnie nieznany, jednak chyba pozostanę przy nim na dłużej! Kosztuje zaledwie 8 zł, mniej niż przeciętny lakier do włosów, a wystarcza na dłużej!


moje nieszczęsne włosy po całkowitym wyschnięciu, zero puszenia się :)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie wiem skąd jesteś, więc ciężko mi powiedzieć. Jednak wiem, że kosmetyki Marion są np. w drogerii Natury, niestety, nadal ich jest mało :( lubi wejść na stronę Marion i zobaczyć, gdzie mają swoje firmowe sklepy :) Ja dostałam do testowania :)

      Usuń
    2. jestem z woj. podkarpackiego

      Usuń
    3. oj kurcze, ciężko mi powiedzieć. Może w Rzeszowie? bo u nas, z tego co wiem, to w Katowicach sklep jest :)

      Usuń
    4. w moim najbliszym większym miescie są drogerie Natura :)

      Usuń
  2. o a dziś skarżyłam się koleżance, że mi się coś ostatnio włosy puszą, a tu widzę rozwiązanie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbować można, u mnie widzę różnicę :) szczególnie zaraz po umyciu, wczoraj siedziałam i jak wyschły to cały czas szczotkowałam, bo były takie mięciutkie :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) ale na żywo już nie są takie piękne, denerwują mnie :)

      Usuń
  4. oo widze ze nawet fajny efekt!:) a ciekawa jestem, bedzie trzeba wyprobowac!:) pozdrawiam, www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, tym bardziej, że cena nie jest wygórowana :)

      Usuń
  5. Uwielbiam te twoje włosy i ci ich mega zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakby tak spojrzeć to specyfików do włosów jest bardzo dużo. Ja natomiast stosuje kosmetyki, które polecił mi mój fryzjer. Za każdym razem po umyciu widzę niesamowite efekty, moje włosy są miękkie, gładkie i lśniące.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita