piątek, 26 lutego 2016

Tipsy?

Od kilku dobrych miesięcy siedzę w domu. Nie potrafię znaleźć pracy, ponieważ w piątki mam szkołę. Nuda czasem mi tak doskwiera, że odechciewa mi się czegokolwiek. Nie cały rok temu zrobiłam kurs na paznokcie. Wiadomo, wszystko okrojone, żeby było. Po tym nie umiałam totalnie nic. Pomogła mi narzeczona chrzestnego i pokazała parę trików. Jednak nie czułam się w tym dobrze. Stwierdziłam, że to nie to i, że się do tego nie nadaje. Jestem osobą, która musi mieć wszystko dobrze, więc każde "odstępstwo od normy", powodowało moje niezadowolenie. Jednak jakiś czas temu zaczęłam robić paznokcie siostrze od mojego faceta. Powiedziałam jej, że zamiast płacić duże sumy, niech kupi mi każdorazowo jakiś żel albo coś potrzebnego i będziemy kwita. A ja dodatkowo na niej jeszcze się pouczę. Podsunęła mi pomysł, aby ogłosić się na grupach. Stwierdziłam, że nie nadaje się do pracy bezpośrednio z ludźmi, a poza tym jestem na takim poziomie, że boję się ich reakcji. Zaczęłam się zastanawiać nad tymi słowami. W końcu stwierdziłam, że raz kozie śmierć - ogłaszam się! Chętnych Pań było tyle, że aż moja buzia się śmiała!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam parę moich prac oraz poprosić o SZCZERE opinie.
A może również są wśród Was osoby, które chcą udzielić mi jakichś dobrych rad? prostszych metod? Jestem na nie jak najbardziej otwarta i za wszystkie dziękuję! :))










Wiem, że jest jeszcze dużo do poprawy. Szczególnie w kształtach i długości. Jednak cieszę się, że w końcu opanowałam niezalewanie skórek :)

27 komentarzy:

  1. specjalistką nie jestem, raczej laikiem jeśli chodzi o pazurki - ale Twoje prace mi się podobają :) praktykuj dalej Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym się zgłosiła do cb z moimi paznokciami, świetnie Ci to wychodzi :)-

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie się na tym nie znam i wzory na zdjęciach są kompletnie nie w moim guście ;) Kształty paznokci również. Ale za to widzę, że potrzebujesz jeszcze troszkę wprawy w równym naklejaniu :)
    (najlepiej wyglądają te "francuskie")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat naklejanie wychodzi mi równo :) tylko chyba zdjęcia tak to pokazały :)

      Usuń
  4. Trening czyni mistrza :) sama postanowiłam zapisać się teraz na kursy ale z hybryd i zdobnictwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne, wszustkie mi sie podobają :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym miała już wybierać, to wybrała bym drugą propozycję. Najbardziej prosta bez żadnych cyrkoni, kamieni. Jak dla mnie to już dawno odeszło z mody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, byś się zdziwiła! praktycznie każda chce jakieś ozdoby, nie chcą samego koloru :)

      Usuń
  7. Chyba zbyt krytycznie do siebie podchodzisz :) Więcej wiary w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli chodzi o pazurki to podobają mi się te które wykonałaś, ja za tipsami nie przepadam bo moje pazurki się do tego nie nadają jednak teraz uczę się zdobić hybrydy. Tobie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie nie podobaja sie tylko te "lopatowate" z bialymi koncowkami, a reszta wyglada spoko :) Pracuj dalej i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podobają, sama chciałbym się nauczyć robić sobie pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żeby czegoś się nauczyć, trzeba ciągle próbować i ćwiczyć :) Jest dobrze :)
    Trzeba rozwijać swoje pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne paznokcie, ja używam hybryd, bez tipsów.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wyglądają jak tipsy, których nienaiwdzę :D ale wyglądaja bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam tipsów;) myśle, że wszystko jest kwestią ćwiczeń i wprawy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście bardzo mi się podobają Twoje prace <3

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej podobają mi się czarno niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. musisz ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć :)
    nie możesz sie poddawać czy zniechęcać
    a pazurki może nie są idealne, lecz widzę w Tobie ogromny potencjał
    więc do pracy kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne, podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie jest ładnie, a do całkowitej perfekcji dojdziesz z czasem, praktyka zawsze daje najlepsze rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się podoba ;) też myślę o powrocie do pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. praktyka czyni mistrza a i tak fajnie robisz

    OdpowiedzUsuń
  22. Zupełnie nie moja bajka jeśli chodzi o takie paznokcie, ale muszę przyznać, że nieźle Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hybrydy TAK, tipsy NIE :P ale Twoje są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita