środa, 10 lutego 2016

Odpowiedzi do ankiety

Tak, jak obiecałam, czas na podsumowanie ankiety. Udział wzięło 20 osób - nie tak dużo, ale jak na pierwszy raz i tak jestem zadowolona :)

Na pytania odpowiedzi udzieliły wyłącznie kobiety. Większości nowy wygląd się podobał, ale znalazły się osoby, którym nie odpowiadał. Jak sami widzicie, mój blog przeszedł kolejną metamorfozę. Teraz podoba mi się o wiele lepiej. W końcu trafił w mój gust. A co Wy teraz myślicie?

Dużo osób było za tym, aby posty ukazywały się co dwa dni. Niektórzy codziennie, niektórzy co trzy dni. W miarę możliwości, będą ukazywać się w dalszym ciągu tak, jak teraz. Co dwa dni.
Według Waszych sugestii, gadżet obserwatorów został przeniesiony na bok. Również została tylko jedna kolumna, a większość widżetów usunęłam. Założyłam dodatkową stronę "certyfikaty".
Bannerów konkursowych nie usunę, ponieważ po to są organizowane, aby brać w nich udział. Umieszczone są na samym dole bloga, więc myślę, że nikomu nie powinny przeszkadzać. 
Co do tematyki - nigdy nie określałam mojego bloga jako typowo urodowy. Wiadomo, że jestem kobietą i większość rzeczy, które stosuję na co dzień, to kosmetyki, i to one przeważnie się pojawiają. Jednak nie ograniczam się do niczego. Jeśli będę mieć ochotę, napiszę o bluzce, dżemie czy też środkach do czyszczenia samochodu. Mam czerpać przyjemność z tego, co robię, a nie trzymać się sztywnych zasad, bo to nie rubryka w gazecie pod tytułem "uroda" ;)
Co do długości postów - uważam, że posty za długie, są po prostu nudne. Większość osób czyta tylko to, co najważniejsze. Myślę, że treść typu konsystencja, zapach, działanie czy też poboczne aspekty są wystarczające, aby czytelnik wiedział czy dany produkt jest dobry, czy nie. 
Postaram się oczywiście pisać co u mnie w życiu się dzieje, dodawać rankingi. Nie robię tego, ponieważ nie jestem typem osoby, który ma bujne życie do pokazania. Na filmy patrzę bardzo mało, na książki nie mam czasu, przez to u mnie coś takiego nie wychodzi. Jednak postaram się to zmienić. 
Za niedługo kończę kurs makijażu, otrzymam certyfikat i myślę, że wtedy będę próbować swoich sił w makijażu. Jeśli będzie wychodzić - będę publikować posty :)

Myślę, że wyczerpałam do końca wypowiedzi odnośnie ankiety. Jeśli w dalszym ciągu jest coś, co Wam się nie podoba, piszcie śmiało w komentarzach :) z biegiem czasu, postaram się pomalutku coś zmieniać ;)

14 komentarzy:

  1. Fajny ten nowy wygląd bloga :)
    Co do np tematyki i długości postów jestem tego samego zdania co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hm kochana to Tobie ma się podobać:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się wygląd i układ Twojego bloga :) jaki kurs makijażu robisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, to mnie zaskoczyłaś pytaniem :D kurs mam ogólny, tak wszystko po trochu :)

      Usuń
  4. Extra wygląd kochana, zgadzam się z Tobą możesz poruszać tematykę jaką tylko zechcesz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, jak kiedyś blog wyglądał, ale teraz jest bardzo przyjemnie :-) Ja wygląd swojego bloga też niedawno zmieniła, trochę go po prostu odświeżając ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nowy wygląd podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest pięknie :) A jaki kurs makijażu robisz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita