środa, 24 lutego 2016

Świeca, Fabryka Świec

Nie należę do fanek świec i wosków. Świecę mogę jeszcze zapalić i zostawić, a woski tak długo zostają w moim kominku, że rzadko chce mi się z nimi "babrać". Jednak po zapaleniu tego produktu, zmieniłam całkowicie zdanie.. Już sam słoiczek mnie urzekł, bo nie wygląda jak np. typowy znicz.  



Ma bardzo fajną zatyczkę, dzięki której nie musimy nic zdmuchiwać - wystarczy, że zatkamy i ogień sam zniknie. Przy tym nie unosi się dym z świeczki. Mi osobiście nie przeszkadza, ale wiem, że są osoby, które go nie lubią. Specyfik jest bardzo wydajny. Według producenta 25-30 godzin, ale mam wrażenie, że wystarczy na dłużej! Zapalałam go już kilka razy, nieraz całkowicie o nim zapomniałam, a mam wrażenie, że bardzo malutko ubyło. 



Zapach jest lekko słodki, taki hmm jogurt truskawkowy. Chociaż na stronie można przeczytać "Cytrusowa baza z kwiatowym sercem jaśminu, lilii wodnej i peonii." Ja chyba jednak mam inny węch :D Nie drażni, nie jest za mocny, nie boli przy nim głowa. Ładnie rozchodzi się po całym pokoju. Świeca jest naprawdę świetna, a na stronie można znaleźć mnóstwo innych zapachów. Już teraz wiem, że takie produkty na pewno zagoszczą u mnie częściej. Łatwe w użytku; bez pilnowania czy coś się nie wyleje lub przypali. Koszt to 6,50zł KLIK



22 komentarze:

  1. Uwielbiam świece zwłaszcza zapachowe ❤️
    __________________
    www.justynapolska.com
    Fashiin&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda uroczo :) Ja jednak wolałabym ją w wydaniu producenta, czyli cytrusowo-kwiatowo :D Choć słodkie zapachy tez lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentuję :)
    Chętnie poznałabym zapach osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą świecę, pachnie ślicznie, kwiatowo i bardzo romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się prezentuje ta świeca, ciekawa jestem zapachu

    OdpowiedzUsuń
  6. zbieram się do zamówienia świeczek od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mm coś dla mnie,bo uwielbiam świece :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem fanką i świec i wosków! Uwielbiam! I już muszę coś odpalić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna cena jak za taką świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam świece i woski, nie miałam jeszcze nic z Fabryki świec, widzę, że mają ciekawe zapachy a ceny powalająco niskie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie się prezentuje i cena fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach peonii jest bardzo przyjemny :D Jogurtu truskawkowego również ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoiczek rzeczywiście zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kupuje u nich, także nie zawita u mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że nie kupuję takich świec :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja świece lubię, zwłaszcza zapachowe, ale za woskami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita