czwartek, 11 lutego 2016

Matujący podkład do cery mieszanej i tłustej, Mariza

Z firmą tą, nie mam prawie w ogóle do czynienia. Jedynie kiedyś posiadałam cień, ale nie pasował on do moich oczu i leżał w kącie. Dlatego też byłam bardzo ciekawa jak spisze się podkład. Przeznaczony jest m.in do cery mieszanej, więc takiej, jaką mam ja. Ma za zadanie matowić. Jest mi to bardzo potrzebne, ponieważ moja buzia okropnie się świeci.  




Produkt jest bardzo delikatny. Praktycznie w ogóle nie czuć go na buzi. Konsystencja jest w sam raz, dobrze się rozprowadza. Nie tworzy smug. Po nałożeniu na twarz, ujednolica jej kolor. Kryje niedoskonałości, ale w bardzo małym stopniu, przez co muszę wspomóc się korektorem. Matowienie w porównaniu do innych tego typu produktów jest widoczne, jednak mnie akurat nie zadowala do końca. Chcąc nie chcąc, i tak nakładam puder. 



Utrzymuje się w miarę długo. Nie tworzy efektu maski. Jeśli ktoś ma ładną cerę, jest to podkład na pewno dla niego. Ja niestety, ale potrzebuję większego krycia. Jednak jest tak delikatny, że na pewno wrócę do niego w lato. Dostaniemy go w bardzo niskiej cenie w promocji - 9,60zł KLIK


Produkt otrzymałam dzięki :


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

22 komentarze:

  1. Na twarzy wygląda naprawdę dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nawet ma ładne krycie. No no! Mega jestem zaskoczona:)

    _____________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna cena, muszę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie przepadam za kosmetykami tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na etapie koreańskich BB i póki co pozostanę im wierna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama byłam kiedyś konsultantką w marizie i naprawdę miali fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam raczej suchą skórę i używam tylko kremów bb skin 79

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tego podkładu, możliwe, że spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście cena bardzo przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawił mnie ten podkład

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda fajnie a cena niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena bardzo przyjazna, ale ja z Marizą mam niemiłe wspomnienia i jako marka jest u mnie skreślona totalnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. na twarzy ładnie się prezentuje, no i cena fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na ROZDANIE w którym do wygrania m.in. produkty Eos i Garnier! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze styczności z Marizą...

    OdpowiedzUsuń
  16. Do tej pory miałam tylko 1 produkt z tej firmy i średnio się sprawdził ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny efekt, jednak mam już swojego ulubieńca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita