poniedziałek, 8 lutego 2016

Spotkanie blogerek 6.02.2016 Sosnowiec

W ostatnią sobotę miałam przyjemność jechać na spotkanie do Sosnowca. Wraz ze mną wybrała się Renata z bloga www.renia114.blogspot.com, bez której sama na pewno w taką podróż bym nie pojechała :) 
Organizatorką była Paulina z bloga http://yakie-fayne.pl/ oraz Daria z bloga http://www.laboratoriumpapieru.pl/
Rozpoczynałyśmy o 11, więc wyruszyć musiałyśmy przed 10. 3/4 naszej drogi to autostrady, także szybko nam minęło. O dziwo w takim mieście znalazłyśmy również miejsce na samochód, z czego byłam bardzo zadowolona :)
Cukiernię znalazłyśmy bez problemu. Już od wejścia można było podziwiać piękne wnętrze. Mogę nazwać je artystycznym. Uwielbiam taki wystrój.. 
Miałyśmy małą, ale oddzieloną salkę. Po jakimś czasie na Nasz stół zaczęły wjeżdżać koktajle, ciasteczka oraz słone przekąski - malutkie bułeczki. Do wyboru była również kawa oraz herbata. 
Czas bardzo przyjemnie mijał w gwarze rozmów. O godzinie 13 zawitał do nas bardzo sympatyczny Pan Jacek z Fabryki Świec. Troszkę z nami podyskutował, troszkę się pośmiał oraz poopowiadał o swojej pracy. Takie prezentacje lubię! Bez zbędnych wymysłów :)

Spotkanie było bardzo, bardzo miłe! 
Świetnie spędziłam swoją sobotę :)

A teraz czas na nasze zdjęcia:







Zdjęcia Anety z bloga www.naszadrogado.pl




Upominki:












Serdecznie dziękuję za spotkanie oraz upominki!!

30 komentarzy:

  1. Ale piękne miejsce ❤️

    _______________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne miejsce :D Te babeczki do kąpieli mnie urzekły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Było sympatycznie ;D Kolejny raz muszę sobie usiąść bliżej Was, bo ciężko było porozmawiać przez taką odległość ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie spotkania, ja się wybieram w marcu do Katowic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniale się ogląda :)
    Ja dokładne za miesiąc będę organizowała Spotkanie w Brodnicy, mam nadzieję, że atmosfera będzie równie przyjazna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córa zwariowała na punkcie tych babeczek do kąpieli.Są rewelacyjne.Szkoda tylko że...nie posiadam wanny..;-)Było było Cię spotkać!

    OdpowiedzUsuń
  7. żałuję, że nic nie wiedziałam o spotkaniu:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się świetnie bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Było super, więcej takich spotkań :) uśmiałam się po pachy, chyba muszę zmienić krem z 30+ na 50+ :P Zmarszczyłam się jak rodzynka od tego śmiania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Babeczki do kąpieli są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wnętrze i świetne upominki. Spotkania Blogerskie to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Było bardzo miło, a Tobie dziękuję za spokojną podróż <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super że spotkanie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie klimatyczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale miłe miejsce na spotkanie, bardzo nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze, że spotkanie się udało i miło spędziłyście czas :]

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna relacja, bardzo klimatyczne miejsce i smakołyki

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedzonko kusi :DD! Świetnie, że miałaś możliwość spędzić miło czas wśród bloggerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem przyjemne spotkanie i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale miałyście fajną miejscówkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita