wtorek, 23 września 2014

Soki na Dzień Dobry

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją 4 soków. Są one w 100% naturalne i bardzo pyszne. Pierwszy do testów szedł soczek z aronii. Przyznam szczerze, że mam go praktycznie na co dzień w domu, ponieważ aronię mam w ogródku i mamy zawsze zapas w piwnicy. Jest dosyć kwaśny i z początku aż mnie krzywiło, gdy robiłam łyczka.


Myślałam, że nie dam rady go dopić, ale w momencie, gdy kubki smakowe się przyzwyczaiły, on stał się bardzo pyszny i wyczuwałam fajną nutkę słodyczy. Według producenta, regularne stosowanie poprawia pamięć i procesy uczenia się. Cena to 5,99zł KLIK. Kolejny to jabłko-malina. Tutaj smak też nie był do końca słodki, jednak kwaskowatości nie odczuwałam.


Oczywiście kolejny, pyszny produkt, który popijałam z wielką chęcią i aż żal było go kończyć. Na stronie kosztuje 3,99zł KLIK. Przedostatnia pyszność to sok z mandarynek. Takiego jeszcze nigdy nie piłam. Posiadał osad, który trzeba było dobrze wymieszać, jednak podczas picia nie był wyczuwalny. Soczek miał bardzo fajny, słodki smak. 



Myślę, że mogę określić go mianem "mój ulubiony". Odpowiada za obniżenie złego cholesterolu oraz wpływa na utrzymanie odpowiedniej wagi. Cena 3,99zł KLIK. Ostatni, który również mi bardzo zasmakował, to sok z ananasa. Również posiadał osad, który trzeba było wymieszać. Jak dla mnie, był najsłodszy. Nie wiem czy znacie smak soku z ananasa z puszki, który dodajemy np. do ciasta.


Ten jest podobny, jednak mogę powiedzieć, iż bardziej naturalniejszy. Soczek pomaga przyśpieszyć gojenie i zrastanie się tkanek. Koszt to 3,99zł KLIK. Soczki, nie dość, że są przepyszne, naturalne, to w dodatku posiadają również właściwości rewelacyjne dla zdrowia. Czy możemy chcieć czegoś więcej? Ja jestem zachwycona i na pewno spróbuję jeszcze innych smaków!

P.S Przepraszam za jakość, ale znów byłam bez aparatu :(


Produkty otrzymałam dzięki:
 http://sokinadziendobry.pl/

Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

33 komentarze:

  1. oo bardzo ciekawe, chętnie bym wyprobowala ten mandarynkowy i ananasowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie dzien dobry idealne na poranek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wyobrażam sobie dnia bez szklanki soku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to lubię takie różne soczki do piwka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam aronię w ogródku :d jednak soku nigdy nie mogłam wypić :d wolę dżemik :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie przepadam za aronią, od dziecka mi nie smakuje. Ale za to wszystkie pozostałe pewnie by mi posmakowały :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam musiały być pyszne :) z chęcią wypiłabym ten z mandarynek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie próbowałam jeszcze tych soków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pychotka, ja sokow nie pije z rana ale wode z cytryna i tez moge polecic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pycha! Narobiłaś mi ochoty na taki naturalny, zdrowy soczek. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. taka porcja witamin bardzo by mi się teraz przydała, mniemmm

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam mniam :) pychotka! tylko ten z ananasa mnie nie kusi bo nie lubię tego owoca :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wypróbowałabym zwłaszcza wersję malinowo-jabłkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spróbowałam tego o ananasowym skaku. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może spróbuje kiedyś. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ananasowy jest idealny ! :) Uwielbiam soki jednodniowe.
    POZDRAWIAM KOCHANA ! :*
    I ZAPRASZAM DO WSPÓLNEGO OBSERWOWANIA !

    OdpowiedzUsuń
  17. oj dla mnie wszystkie pyszne, uwielbiam naturalne soki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita