czwartek, 29 września 2016

Rossmannowska promocja -49%

Wiem, że w Internecie aż huczy od jutrzejszej promocji, jednak przy ostatniej tego typu akcji zebrało się sporo osób, które dowiedziały się o niej dopiero z mojego posta.
Ja sama korzystać nie będę ze względu na odkładanie pieniędzy na wyjazd, ale przedstawię produkty, na które zwróciłabym uwagę.

Pierwszy etap zaczyna się 30 września i trwa do 5 października. Obejmuje: pomadki, kredki do ust, błyszczyki, lakiery oraz produkty do pielęgnacji paznokci.

Na pewno zwróciłabym uwagę na:

cena podstawowa - 29,99
Astor, Matte Style Lip Lacquer, matowa szminka w płynie

cena podstawowa - 11,29

Wibo, Million Dollar Lips, matowa pomadka do ust


cena podstawowa - 7,39

Lovely, Matte, lakier, Top Coat


cena podstawowa - 21,99

Sally Hansen, preparat do wysuszania lakieru


cena podstawowa - 10,49

Cztery Pory Roku, ekspresowy żel do usuwania skórek, 3w1


A Wy w co się zaopatrzycie?

18 komentarzy:

  1. ja planuję zakup paru produktów do ust :D ale lakiery odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem nie planuję zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jedynie pomadkę Wibo i uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie top z Lovely byłby najlepszy jednak dałabym nawet za niego tych 8 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tym razem odpuszczam, nie mam juz gdzie upychać zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować sally Hansen ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja skusiłam się na promocję w Super Pharm, więc do Rossmanna się nawet nie wybieram. Przerażają mnie tłumy nawiedzonych lasek, otwieranie i macanie kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten żel Cztery Pory Roku i z pewnością go zakupię ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co zauważyłam, to kosmetyki po "przecenie" w Rossmannie kosztują tyle ile kosmetyki w innych drogeriach bez zniżek, więc nie skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo ciekawi mnie ten żel do usuwania skórek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też będę polować na jakąś matową pomadkę ;) i na pewno parę lakierów też wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam sobie kupić tą pomadkę z Wibo , ale matowe pomadki z GR nie przypadły mi do gustu i bałam się że z ta będzie tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam dziś i kupiłam aż jedną szminkę z Wibo, którą miałam ostatnio kupić, ale były poprzednio zmacane ;) Szminkę z Wibo mam tą Milion....dwa odcienie i je uwielbiam :) Top matowy też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tym razem nie mam jakiś konkretnych planów, ale może sie na coś skuszę gdy się tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba sobie daruje tą promocję. Poczekam na tusze

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja będę polować na eyeliner maybelline :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita