czwartek, 22 września 2016

Preparat do usuwania skórek / oliwka do skórek i paznokci, Victoria Vynn

Preparaty, które dzisiaj Wam przedstawię, są u mnie w użyciu podczas pracy. Na samym początku nakładam preparat do usuwania skórek. Robię to po to, aby żel, który nakładam, za szybko nie odchodził. A druga sprawa to estetyka. Nie macie pojęcia jak duże skórki mają niektóre osoby. Produkt ten, pozwala na szybkie ich wyeliminowane. 


Najpierw pędzelkiem nakładam, czekam parę minut i odsuwam. Dzieje się to bez żadnego problemu. Moje klientki nie odczuwają również żadnego bólu. Nie spowodowało to szczypania, zaczerwienienia czy też alergii. Kiedyś sama miałam okrutne skórki. Jednak odkąd zaczęłam zajmować się paznokciami, widzę jak dużo zyskuje nasza płytka na tym, że są odsunięte. Taki specyfik polecam każdemu - jest bardzo wydajny. Nawet osobom, które malują paznokcie tylko i wyłącznie lakierem. Cena za 10ml to 15zł.


Drugi produkt, który otrzymałam, zrobił furorę. Od zawsze, na sam koniec, wmasowuje oliwkę w skórki. Posiadałam już bardzo różne, o różnych zapach. Ta jest troszkę inna, ponieważ posiada pipetkę, którą możemy dozować. Jest tłusta o żółtej barwie. Ma przecudowny zapach. Nie ma osoby, która by się nim nie zachwycała. Kobiety od razu pytają gdzie takie cudeńko można znaleźć. Zauważyłam, iż bardzo fajnie wpływa na skórki. Klientki po 2-3 tygodniach, mają je w świetnym stanie, pomimo tego, że nie pielęgnują ich dodatkowo. Takim sposobem wystarczy kuracja raz na 2 tygodnie, aby polepszyć ich wygląd. 


Pewnego razu wpadłam na pomysł, aby użyć produkt do.. włosów! W 96% ma w sobie naturalne olejki ( macadamia, arganowy, słodkie migdały, avocado, nasiona jojoba ). Zapytałam Panią Olgę czy są jakieś przeciwwskazania. A skoro nie było - użyłam. No i przepadłam. Produktu już moim klientkom nie oddam! Sprawdzałam go na kilka godzin przed myciem, jak i wmasowywałam małą ilość po myciu! Włosy są gładziutkie, świetnie się rozczesują. 



Przede wszystkim cudownie pachną. Za każdym razem napawam się tymi pięknymi nutami. W końcu "coś" pachnie pod moim nosem. Intensywność jest dosyć duża, ale nie przyprawia o mdłości. Muszę powiedzieć, że uzależniłam się od niego.. Jednak trzeba uważać, aby nie przesadzić - nasze włosy będą wyglądać jak nieumyte. Za 30ml zapłacimy 28zł - polecam wypróbować do skórek, jak i włosów!

Do manicure używałam również dołączonego pilniczka i bloczka, świetnej jakości.



____________________________________________________________________________

Wczoraj otrzymałam przesyłkę z konkursu u Maleńkiej. Osoby, które brały udział, na pewno są ciekawe co w paczce-niespodziance się kryło. Oto i moje cuda:


26 komentarzy:

  1. Oliwka prezentuje się świetnie.
    Super przesyłka, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo coś dla mnie :) http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnma wygrana! Gratulacje. Na tą oliwkę z chęcią bym się skusiła właśnei do włosów. Dobry pomysł miałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie, bardzo lubię hybrydy Victoria Vynn, nie miałam jeszcze ich oliwek

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paczka niespodzianka ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze wymysliłaś żeby nałozyć olejek na wlosy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy ja wykazałabym się taką odwagą aby produkt przeznaczony do skórek zastosowac do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O to ciekawy pomysł z tym olejek aby go zastosować na włosy

    OdpowiedzUsuń
  9. taki olejek to i ja bym chętnie wypróbowała na włosach :) Fajna wygrana- gratki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oliwki używam do paznokci i skórek obowiązkowo, ale nie wpadałam na pomysł użycia jej na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurde zacekawiłaś mnie nim ale żeby nalożyc na włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oliwkę chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne rzeczy znalazłaś w tej paczce-niespodziance :) Jestem baaardzo ciekawa pomadki z firmy Kellogg's!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kompletnie nie znana jest mi ta firma ! ;) JA póki co wierna zostanę Sally Hansen ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka oliwka by mi się do skórek przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe ale mi niepotrzebne, bo mam miękkie skórki :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobry pdukty, ja mam podobny od indigo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. marka jest mi kompletnie nie znana... ale jak działa to chcę;D

    OdpowiedzUsuń
  19. oliwki jestem ciekawa, głównie ze względu na zapach o jakim piszesz

    OdpowiedzUsuń
  20. taki preparat to nie dla mnie :D
    podoba mi się nagroda <3!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita