niedziela, 10 stycznia 2016

Produkt do wybielania zębów, Pure Lite

Gdy udało mi się dostać do testów tego produktu, byłam bardzo zadowolona. Chyba nie ma wśród nas nikogo, kto nie chciałby wybielić swoich zębów. Do aplikacji podeszłam według wskazówek producenta. 



Oczyszczenie zębów, a później włożenie wkładek do przegotowanej wody, aby dopasować je później do kształtu zębów. Tutaj zaczęły się schody. Wkładki dziwacznie powyginały się. Oczywiście woda była ciepła. Nigdzie nie znalazłam informacji, aby była zimna. Pomyślałam, że nie byłoby sensu, skoro mają "poddać" się kształtowi naszych zębów. Niestety stało się tak, że nie zostały uformowane. Przeniknęła mnie wściekłość i zaczęłam zastanawiać się co dalej. No cóż, jako tako umiałam je założyć tak, aby preparat był na zębach, więc dałam radę. 


 


Niestety, ale siedzenie 30-40 minut to była męczarnia. Wkładki tak dziwnie napęczniały, iż miałam wrażenie, że ktoś na siłę trzyma moją buzię otwartą. Za każdym razem było dokładnie to samo. Gdybym miała przejść jeszcze raz ten zabieg, na pewno bym ich nie moczyła. Wolałabym naturalny kształt, bez przerośnięcia, który na pewno lepiej trzymałby się na zębach. Muszę powiedzieć, że efekty są. Wiem, że na pewno byłyby lepsze. Koszt zabiegu to 69zł KLIK, jednak producent posiada też paski, które z wielką chęcią bym użyła! Jestem pewna, że wybielenie byłoby niesamowite!


Produkt otrzymałam dzięki:


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

19 komentarzy:

  1. Ogólnie ciekawy produkt, choć chyba jednak nie dla mnie, może te paski były by lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak widać efekty to już połowa sukcesu :)

    ________________________
    blog.justynapolska.com
    MODA & MAKEUP

    OdpowiedzUsuń
  3. Widac, widac, fajnie ze tak dobrze sprawdzil sie ten produkt, tylko szkoda, ze w sumie nie wiadomo jak tych nakladek uzyc by byly ok :/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś mnie to nie kusi, ale u Ciebie efekty widać

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie widać efekty, ale ta napęczniała wkładka troszkę mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm, dobre, że zauważyłaś efekty, oby jak najdłużej się utrzymały, dla mnie taka kuracja też byłaby męcząca

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie używam takich produktów, miałam kilka i niestety dość szybko po ich skończeniu efekty znikały.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jak u mnie spisałby się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że użycie było męczące ale dobrze, ze widać efekt i na marne się nie męczyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety żel się wylał i nie jestem w stanie przetestować produktu :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam, ale odczuwam dyskomfort po użyciu, bo mam za wrażliwe zęby widocznie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. z chęcią bym wypróbowała
    mam problem z zachowaniem białych ząbków niestety, więc czasem się wspomagam takimi specyfikami

    OdpowiedzUsuń
  13. efekty są widoczne i myślę, że jakoś bym się przemęczyła z całą resztą :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Własnie się zastanawiam czy zrobić sobie taki "zabieg"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita