czwartek, 14 stycznia 2016

Perfumetka, Allinpackaging

Większość z Was na pewno wie, jak to wygląda, gdy musicie u kogoś zostać na noc lub gdzieś wyjeżdżacie. Pełna torba potrzebnych rzeczy + duża butelka perfum. Osobiście tego nie lubię i boję się, że mogę gdzieś uderzyć i cała zawartość się wyleje. Z pomocą przychodzi nam perfumetka. Z początku nie miałam pojęcia jak się ją napełnia. Szłam w dobrym kierunku, jednak nie udawało mi się. Dopiero z pomocą Oli zdołałam napełnić. 



Robi się to szybko, sprawnie i bez żadnej logiki. Z buteleczki perfum zdejmujemy nasz "psikacz" i zostaje sama rurka, natomiast z dołu perfumetki umieszczona jest gumka, którą naciskamy rurkę - w tym czasie perfum wtłaczany jest do środka. I na tym koniec!
Atomizer bardzo sprawnie działa, nie zacina się. Daje nam dosyć pokaźną "mgiełkę" zapachu. 



Opakowanie jest bardzo trwałe. Wytrzymuje wszystkie warunki w torebce. Posiada odsłonięty fragment, dzięki któremu widać ile specyfiku zostało nam w środku. Przy takich kilku sztukach, możemy mieć swoje zapachy w każdej torebce! Dla mnie to świetna sprawa na każdą okazję! KLIK


Produkt otrzymałam na spotkaniu blogerek dzięki:


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!




P.S Polub moje zdjęcie, będę wdzięczna! :*

https://www.instagram.com/p/BAhYR85ESDj/

24 komentarze:

  1. Fajna, przydałaby się i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie czegoś takiego potrzebuje.,

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! To jest to, czego szukałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie musiałabym trochę poćwiczyć, zanim doszłabym do wprawy...a produkt bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam chęć na oryginalne travalo bo większość moich perfum ma 100 ml. więc taka pojemność do torebki się nie nadaje

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ja lubię, jest ze mną wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, poręczna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. baaradzo przydtane wrzucić gdzies w otchłań torebki :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o czymś takim ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie rozwiązania :)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna opcja kiedy się podróżuje samolotem tyko z bagażem podręcznym, nie wolno mieć wtedy całych perfum, a takie maleństwa można. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wynalazek :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatne :) Muszę się zaopatrzyć w coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita