piątek, 1 stycznia 2016

Nowy Rok!

Nie mam pojęcia co wczoraj się stało, ale miałam ponad.. TYSIĄC wejść! Jestem w pozytywnym szoku :)

Jak się czujecie? gdzie się bawiliście? 
My wynajmujemy domek, jest nas w sumie 12. Imprezę skończyliśmy o 10 rano i co niektórzy jeszcze śpią :) formę mam bardzo dobrą, jedynie co boli mnie strasznie gardło.. ciągle ktoś wychodził na dwór i chłód przedostawał się do domu.. 

Chciałam tradycyjnie życzyć Wam Szczęśliwego Nowego Roku. Oby spełniły się wszystkie Wasze marzenia. 



20 komentarzy:

  1. oby kolejny rok był jeszcze lepszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych radosnych dni w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wczorajszych statystyk - oby w nowym roku były jeszcze większe :D Najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo jakie statystyki :D Jest czego gratulować :)
    Happy New Year :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. To musiała być gruba impreza skoro skończyła się o 10 rano ;)
    Szczęśliwego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku Anitko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego, co najlepsze w 2016!

    I niech codziennie blog ma dużo wejść. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Impreza widać była udana :) Wszystkiego dobrego kochana ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita