niedziela, 17 stycznia 2016

Fixing Powder, Wibo

Większość podkładów powoduje u mnie świecenie. Obojętnie czy to kryjący, czy nawet matujący. Potrzebowałam dobrego pudru, który zmatuje na dłuższy czas, a nie tylko na moment nałożenia. Tak oto wpadłam na produkt Wibo. Znalazłam go przy okazji promocji w Rossmannie. Porozmawiałam z Panią, która tam pracuje i poleciła mi właśnie ten produkt.  





Zamknięty jest w zwykłym, okrągłym opakowaniu. Troszkę problem jest przy nakładaniu, ponieważ sypię go na zakrętkę. Niestety, ale część pudru wysypuje się obok. Przy nakładaniu nie ma najmniejszego problemu. Specyfik jest wydajny i wystarczy niewielka ilość, aby oprószyć twarz. Rewelacyjnie matuje. Nie ma mowy o tym, aby nadawał twarzy sztuczność.



Bardzo ładnie pachnie. Jest transparentny, także pasuje dla każdego. Nie nadaje bowiem żadnego koloru. Nie wchodzi w pory ani nie zapycha buzi. Nie utrzymuje się na twarzy cały dzień, jednak jest to lepsze niż 3/4 utrwalaczy, które miałam. Jego cena to 10,39zł - bardzo niska za tą jakość. Jeśli macie problem ze świeceniem tak, jak i ja - polecam!

27 komentarzy:

  1. Lubię markę Wibo, ma tanie i dobre produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale cena zachęca do wypróbowania. Kosmetyki Wibo zwykle się u mnie sprawdzają, więc z pewnością zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego pudru, ale wydaje się nawet fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie odwiedzałem szafy wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam pojęcia, że jest taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go od nie dawna i też polubiłyśmy się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie efekt za tak niską cenę? wow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno kupię, zachęciłaś mnie. :)
    Moja cera potrzebuje zmatowienia. ;)

    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go zacznę używać jak tylko skończę puer z synergen :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz piękną cerę! Jestem pod wrażeniem :) Puder świetny - kupię przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. taka cena i taka jakość, po prostu wow!

    OdpowiedzUsuń
  12. przy okazji musisz mi pokazać ten puder matujący :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za sypkimi produktami tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o nim, ale mam już coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. koniecznie muszę go kupić ! za taką cenę to grzech nie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda że Ja nigdy nie mogę na niego trafić :/

    OdpowiedzUsuń
  17. też lubię takie pudry do wykańczania makijażu

    OdpowiedzUsuń
  18. super, że skóra wygląda naturalnie i puder jest trwały

    OdpowiedzUsuń
  19. aktualnie czeka u mnie w zapasach i po pojawiającym się denku w Stay Matte Rimmela myślę że niedługo już się za niego wezmę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ale wersję transparentna, biały proszek i jest bardzo dobry do wykończenia makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. o ludu na twarzy wygląda jak druga skóra!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita