poniedziałek, 4 stycznia 2016

Krem do skóry z niedoskonałościami, Bjobj

Jakiś czas temu, obiecałam sobie, że daje buzi totalny spokój od jakichkolwiek kremów. Jednak zdarzyło się tak, że ten produkt wybrałam przed tą obietnicą, a dosyć długo przesyłka wędrowała do mnie. Chcąc nie chcąc, musiałam wypróbować.

Produkt posiada pompkę, dzięki czemu świetnie się go "nabiera". Bardzo dobrze rozprowadza się na buzi. Szybko wsiąka. Rewelacyjnie matuje. Nadaje się swobodnie pod makijaż. Zapach ma delikatny, niedrażniący. Nie utrzymuje się praktycznie w ogóle.



Ma świetny skład : sok aloesowy, ekstrakt z łopianu, ekstrakt z pokrzywy, olej arganowy czy też witamina E. Cudownie nawilża cerę. Odkąd go używam, nie mam żadnych odstających skórek. Trądzik co jakiś czas się pojawia, ale jest mocno ograniczony. Nie mam już ani brzydkich wyprysków ropnych ani tym bardziej tych czerwonych, bolących. Produkt jest niezwykle wydajny i wystarczy nam naprawdę na długo. Koszt to 60,26zł KLIK, ale od siebie naprawdę polecam!




Produkt otrzymałam dzięki:

http://www.biobeauty.pl/

Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

14 komentarzy:

  1. znalazłam swój idealny krem, ale gdyby nie to to kto wie

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący skład, obiecujące działanie, cena zbyt wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam swój krem, którego nie zamienię na żaden inny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkałam się już z kilkoma pozytywnymi recenzjami tego kremu, może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam inny krem z tej firmy, ale jakoś tak się do niego zabierałam niechętnie. Widać- błąd;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aloes ma super właściwości, ja sobie zamówiłąm teraz podobny krem ale innej firmy ciekawe jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię tą markę, ja mam inny ich krem, 150 ml w puszce, bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej marki, ale muszę poczytać o tych kosmetykach :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę znam i lubię, ale tego kremiku nie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita