sobota, 30 stycznia 2016

Mgiełka, bath&body work

Produkt zamknięty jest w miłe dla oka, wysokie opakowanie. Nie jest szklane, dzięki czemu nie stłucze się. Atomizer działa bez zarzutu i ładnie psika. Mgiełka ma rewelacyjny słodki zapach. Jest naprawdę przepiękny. Jednak utrzymuje się on strasznie krótko. Mam wrażenie, że nie wytrzymuje nawet pół godziny. Zawsze byłam ciekawa produktów tej firmy, jednak mając już je, widzę, że nie są warte mojej uwagi. Mgiełka kosztuje ponad 40zł. Za tą cenę mam naprawdę ładny perfum, który utrzymuje się długo. 


Tutaj jedynym plusem jest to, że opakowanie jest duże. Gdyby zapach wyczuwalny był dłużej, może zainteresowałabym się inną ofertą. Jednak w tym momencie nie mam takiej ochoty. Cieszę się, że mogłam ją przetestować dzięki spotkaniu blogerek, bo w innym wypadku, chyba bym się wściekła ;) Produkty tej firmy są trudno dostępne. Nie mają sklepu stacjonarnego i ich odpowiedzi na profilu wskazują na to, że nie będą mieć. Kosmetyki możecie zamówić np. poprzez Galerię, w których jest ten sklep, ale skąd wziąć cały katalog z cenami? To jest problem :) dla mnie jest to firma niewarta uwagi.


Produkt otrzymałam na spotkaniu blogerek dzięki:


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!


_____________________________________________________________________


Kochani, proszę Was znów o kliknięcie w link! 

Wystarczy, że wejdziecie w link, poczekacie 10 sekund i wyłączycie.
Jeśli tak naprawdę nie klikasz, nie trudź się i nie pisz komentarza ;)
Za poprzednie kliki oraz teraźniejsze, serdecznie dziękuję!

17 komentarzy:

  1. Kliknięte :)
    Ps mgiełki nie znam

    _______________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tej firmy :) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam :) Ale słyszałam, że te produkty są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tej firmy lubię żele antybakteryjne. Z zapachami jakoś nie mogłam dobrze trafić tym bardziej, że kupowałam w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wreszcie coś mieć z tej firmy :) Kliknełam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mgiełek tej firmy jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię ich żele antybakteryjne do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze kusiła mnie oferta tej firmy ale teraz to już nie wiem... oczywiście kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klinkęłam ^^

    Ale jaki mniej więc jest to zapach? Nie potrafię sobie wyobrazić pięknego i słodkiego, zbyt wiele wariantów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie umiem określić, dla mnie słodki jest piękny :)

      Usuń
    2. Jeżeli wiesz jak pachnie szampon head & shoulders przeciw wypadaniu włosów dla kobiet, to ta mgiełka własnie podobnie pachnie, słodko i owocowo a za razem świeżo. Po prostu pięknie. Niestety ciężko jest opisać zapach, wyobraźnia musi ruszyć ;)

      Usuń
  9. Często używałam kiedys mgiełki ale teraz nie sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam mgiełek BW.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam styczności z mgiełkami tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  12. BBW ma stacjonarny sklep - nawet 2, ale tylko w Warszawie. W czasie promocji robię tam czasami zakupy dziewczynom z innych miast. :-) Choć teraz właśnie można jakoś zamówić.
    Normalnie te mgiełki są droższe, ok 40 zł kosztują w czasie promocji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita