czwartek, 24 grudnia 2015

Życzenia / Wygrane

Chciałam prędzej Wam się pochwalić wygranymi, ale czekałam w sumie na tą, która najwięcej emocji we mnie zbudzała..

Pierwsza to koszulka ze strony http://slonskidizajn.pl/
Fakt faktem wygrałam ją na fanpage dyskoteki Pomarańcza z Katowic. Niestety nie wiedziałam, że trzeba osobiście odebrać na dyskotece. Na szczęście firma była tak dobra i wysłała mi ją! Jest naprawdę ekstra! cudne kolory :))



Druga przesyłka to sukienka Oodji ze strony kobietamag.pl
Otrzymałam ją za punkty zebrane na portalu i wygraną w licytacji. Jednak przeznaczyłam ją na prezent dla mamy, bo na niej lepiej się układa :))



Ostatnia wygrana, to paczka na blogu http://simplynailsdesign.blogspot.com/
Sama byłam w szoku kiedy dostałam wiadomość, iż wygrałam główną nagrodę. Mogę siebie nazwać naprawdę szczęściarą! Dodatkowo otrzymałam kartkę świąteczną i słodkości, super gest!! :))




Na sam koniec chciałam życzyć Wam Błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia!


22 komentarze:

  1. Wesołych Świąt :*

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo wow! Ostatnia paczka na wypasie ;) Gratuluję :)

    Dużo radości na Święta! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow ile kosmetykow wygralas !! wesolych < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wygrane :)
    Zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych Świąt w cieple rodziny,
    pięknie pachnącej choinki,
    zdrowia i energii na co dzień
    oraz dużo uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwie radosnych
    Świąt Bożego Narodzenia
    oraz uśmiechu i życzliwości
    na każdy dzień Nowego Roku życzy Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wygrane :)
    Wesołych, Radosnych i Zdrowych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wygrane!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranych :). Wesołych Świąt! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje wygranych ;)
    Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję bardzo fajnych wygranych :))
    Zdrowych Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fane wygrane :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych świąt :) świetne wygrane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt :)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie na bloga :)
    Na nową domene - http://evikomentuje.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jakie świetne wygrane :) Gratuluję :)
    Wesołych !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie tak coś wygrać! gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę się spóźniłam więc pozostało mi życzyć Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita