poniedziałek, 21 grudnia 2015

Walizka Lorus

Pewnie większość z Was firmę Lorus kojarzy z zegarkami. Macie racje - tym oni się zajmują. Jednak moje zdziwienie było duże, gdy zobaczyłam .. walizkę! Nie byłam w ogóle zawiedziona, że to nie biżuteria. U mnie w domu mamy ogromną ilość tego typu rzeczy, ale nie miałam jeszcze żadnej na kółkach. Kilka lat temu, dosyć często wyjeżdżałam na obozy albo z mamą na wycieczki. Pamiętam do dziś, jak musiałam wszystko taszczyć sama. Nieraz po dwie duże walizy + bagaż podręczny. Wysiłek był niemały, tym bardziej, że czasem trzeba było przejść spory kawałek i pokonać schody. 



Zawsze zazdrościłam osobom, które posiadały walizkę na kółkach. Jednak mnie cenowo zawsze odpychały i nigdy takiej się nie "dorobiłam". Moja radość więc po jej zobaczeniu była duża! Szczególnie, że już w pierwszym dniu bardzo się przydała. Mianowicie - zeszłam z nią z 4 piętra z ogromną ilością kosmetyków. Muszę przyznać, że musi być naprawdę solidnie wykonana, skoro wytrzymała ten ciężar.



Patrząc na nią samą wygląda bardzo porządnie. Posiada kółeczka, rączkę do prowadzenia ( która ma dodatkowe miejsce na schowanie ) oraz uchwyty do niesienia, które możemy złączyć dzięki rzepowi. 


Raczej na dłuższe wakacje nie zapakujemy się do niej ( chyba, że nasi mężczyźni ;) ), bo nie jest aż tak pojemna. Jednak kilkudniowe wypady na pewno się sprawdzą. Ja sama zabieram ją ze sobą na Sylwestra i przyznam szczerze, że nie mogę się doczekać, kiedy będę nią "jechać" a nie nieść w ręce :))
Naprawdę świetny i przydatny "gadżet", który cały czas będzie zajmował miejsce w mojej szafie :))


Produkt otrzymałam na spotkaniu blogerek dzięki:


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

13 komentarzy:

  1. Taka mała torba na kółkach to by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak wolę nosić bagaż w rękach bądź na ramieniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta torba, zawsze jakieś podręczne rzeczy pomieści :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna :)

    ps. zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna :) Przydałaby mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ale ja za takimi torbami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, ale trochę za mała jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie że ma raczke i kółka
    po co targać, jak tak jest o wiele wygodniej

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, właśnie uświadomiłam sobie, że nie mam żadnej porządnej walizki, oo ... Przydałaby mi się taka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita