niedziela, 27 grudnia 2015

Prezenty, prezenty

No tak, czas od ostatniej notki minął jak pstryknięcie palcem. Nie mam niestety ani siły, ani motywacji na recenzję produktu, także dzisiaj trochę luźniej.

Co znalazłyście pod Waszą choinką?
A może Wy dałyście coś bardzo ciekawego?
Czy wszystkie prezenty są udane? będą zwroty?

Ja w tym roku przede wszystkim pieniądze. Zażyczyłam sobie również bańki chińskie, bo słyszałam, że są rewelacyjne. Mój chłopak jak wczoraj jedną przyssał do nogi, to nie potrafił jej odciągnąć ;)


Otrzymałam również laptop. Nie nowy, jedynie jako dodatek, bo mój padł. Chrzestny przywiózł zepsuty, a moje złote rączki go naprawiły i tak został już u mnie :))

Rodzice chcą sprawić mi nowy tapczan, jednak nadal nie umiem zdecydować się na model i kolor :)


A ja osobiście zrobiłam paczkę z kosmetyków, których nie używam, wręczyłam zegarek oraz wspomnianą ostatnio sukienkę, a dla facetów wiadomo - zestawy do golenia/pod prysznic, bo nic innego nie chcą :) jedynie mój chłopak otrzymał dysk przenośny, żeby mógł wszystko mieć w jednym miejscu :)

Piszcie jak tam u Was sytuacja, jestem mega ciekawa!

24 komentarze:

  1. Fajne prezenty:) u mnie w rodzinie nie ma jakiś wielkich prezentów, większość kupuje sama:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam mnóstwo cudnych rzeczy, większość z nich od dawna chciałam :)
    Co do baniek chińskich mam je od jakiegoś czasu jednak nie używam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała nowy laptop :) luknij u mnie, bo dodałam dziś podobnego posta :P

    OdpowiedzUsuń
  4. głównie hajs, a dodatkowo słuchawki i termofor duży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty :) Ja jestem ze swoich bardzo zadowolona, jak co roku. Dostałam piękny szal z Zary, herbatę Five o cloc'k i świetną zaparzaczkę do herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dysk przenośny sama bym z chęcią przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty, ja dostałam swój wymarzony zestaw z Balea, perfumy Katy Perry, pieniądze, kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie Mikołaj ominął, dlatego prezenty sprawiałam sobie sama

    OdpowiedzUsuń
  9. ja porobiłam wszytskim prezenty w tym sobie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dostałam tła na bloga i zestaw sztućców :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super:) u mnie było minimalistycznie - kilka rzeczy sobie wybrałam i znalazły się w mojej paczce, ale były to raczej tanie sprawy, zresztą nie ważne, liczy się to, że sprawiły mi radość:) woda perfumowana, świąteczne miseczki, świeczka, kapcie, świąteczny kocyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy:)
    Ja głównie dostałam to co chciałam czyli gadżety związane z herbatą ale nie obyło się również bez kosmetyków :D ale o tym na blogu za jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bańki chińskie mam od kilku lat jednak ich używanie jest dla mnie zbyt bolesne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiły mnie te bańki chińskie

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo, bańki :o) wiele dobrego o nich czytalam :o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na efekty kuracji z bańkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne prezenty, bańki to świetna sprawa, mam i lubię je używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne prezenty :] Dysków mam duużo - taka praca ;]]]
    Ja jestem mega zadowolona z prezentów mega mega mega! :))
    Rodzinka wydała fortunę :))) Ale moje szczęście nie do opisania :))
    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne prezenciki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe dostałaś te prezenty, przyznam że ja ze swoich jestem zadowolona... Niebawem pojawi się post z prezentami, więc zapraszam :)
    http://stylebeautyphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dostałam prostownicę i pieniążki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita