wtorek, 1 grudnia 2015

Konkurs z Naturium 01.12.2015 - 18.12.2015


Wraz z firmą Naturium, pragnę zaprosić Was do konkursu.
Do wygrania 3 zestawy!
Możecie zgarnąć świetny olej kokosowy oraz saszetkę oleju arganowego :)


 Zasady konkursu:
- polubić profil Naturium na fb KLIK
- obserwować mój blog
- podać adres email
- odpowiedzieć na pytanie:
dlaczego zestaw ma trafić akurat do Ciebie?


Dodatkowo, wysoko punktowana będzie aktywność na profilu fb firmy Naturium :)

Nieobowiązkowo:
- dodać banner na blogu +1 los
- udostępnić na fb +1 los

BANNER:


REGULAMIN ROZDANIA:
1. Rozdanie organizowane jest przez blog www.psychodelax3.blogspot.com
2. Sponsorem nagród jest firma Naturium
3. Nagrodą w rozdaniu jest olej kokosowy wraz z saszetką oleju arganowego.
4. Rozdanie wygrywają trzy osoby.
5. Zwyciężą osoby, które udzielą najciekawszej odpowiedzi.
6. Rozdanie trwa od 01.12.2015 do 18.12.2015
8. Wyniki zostaną zamieszczone do 5 dni od zakończenia rozdania.
9. O wygranej zwycięzca zostanie poinformowany mailowo.
10. Na dane do wysyłki czekam 5 dni od wysłania emaila o wygranej - w przypadku braku odpowiedzi, zostanie wylosowana nowa osoba.
11. Nagrody zostaną wysłane przez firmę Naturium.
12. Zgłaszając chęć udziału w rozdaniu przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
13. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)


Wzór zgłoszenia:
Lubię Naturium jako:
Obserwuję blog jako:
Odpowiedź na pytanie:
Banner (link ):
Udostępnienie na FB (link):
Email:

20 komentarzy:

  1. Lubię jako MAGDALENA BOLEK
    Obserwuję jako NEVER WITHOUT GLASSES
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo chciałabym wygrać jeden z tych zestawów,ponieważ jestem ogromną fanką tego typu kosmetyków, naturalne produkty i piękne zapachy mega mnie przekonują. Olejek arganowy to mój niezbędnik, używam go na moje suche zniszczone włosy, fajnie byłby wytestować akurat tą markę. Prawdę powiedziawszy biorę udział często w konkursach jednak niestety nie udało mi się nic nigdy wygrać, zawsze nie mam szczęścia. może tym razem się uda. oczywiście wygraną pochwalę się na swoim blogu gdzie będzie to również dobra reklama dla Ciebie. Pozdrawiam<3
    Banner na blogu TAK
    Udostępnienie na fb TAK
    email: magdalenabolek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego pośpiechu zapomniałam dodać adresu do bloga, tutaj znajdziesz banner : http://neverwithoutglasses.blogspot.com/
      a tutaj moje udostępnienie: https://web.facebook.com/bolek.magdalena/posts/851996888250078

      Usuń
  2. Powodzenia dla innych w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Naturium jako: Karolina Ligas
    Obserwuję blog jako: Karolina Ligas(Leramer)
    Odpowiedź na pytanie: Akurat kończy mi się słoik mojego oleju kokosowego, a miałam przetestować jakiś nowy! Oleju kokosowgo używam bardzo często i lubię poznawać nowych producentów. Ważne by olej był naturalny, nieprzetworzony. Można używać go w kuchni, znakomicie sprawdza się jako balsam czy olej do włosów. Jest moim ulubionym tłuszczem roślinnym. I ten jego zapach... <3 Olej arganowy z kolei wspaniale działa na skórę mojej twarzy (np jako olejek do demakijażu) a także do odżywiania skóry dłoni i paznokci. Kolejny doskonały produkt, prosto z natury.
    Email: karolinaligas@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Naturium jako: Edyta Sosna
    Obserwuję blog jako: Czarna Kawa
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym wygrać zestaw, ponieważ spojrzałam na zdjęcie... A on do mnie przemówił! Wyszeptał: Edytkoo... graj... chcę do ciebie jechać :D! A tak poważnie to z chęcią wymiziałabym czuprynę w oleju kokosowym, ponieważ od czasu wykonania zabiegu Olaplex moje włosy pokochały go czystą miłością :-) i to ze wzajemnością. Jestem również ciekawa kosmetyków firmy Naturim bo słyszę o niej pierwszy raz. Olej arganowy towarzyszy mi od wielu lat, a więc z chęcią znajdę miejsce na półce na próbkę :).
    Banner (link ): pasek boczny http://kreconowlosaa.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB (link): -
    Email: edyta_to@wp.pl

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Naturium jako:Sabi Si
    Obserwuję blog jako:Sabi S.
    Odpowiedź na pytanie: Bo 1. kocham olej arganowy, a kokos jest idealny na moje włosy. Bo tę naturalną pielęgnacje uwielbiam.
    Banner (link ):isthemagichereforever.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB (link):nie
    Email:isthemagic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Naturium jako: Martyna Mirosława Gru..
    Obserwuję blog jako: Martyna G
    Odpowiedź na pytanie: Moje włosy w tym okresie są przesuszone, a oba oleje bardzo lubię. Dodatkowo chętnie przetestowałabym je skórze łuszczycowej i opisała na blogu :)
    Banner (link ): http://testujeiopiniuje.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB (link):https://www.facebook.com/lecimyz.testem/posts/1653701604898367?pnref=story
    Email: Mstrzal@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Naturium jako: Sylwia Nieć
    Obserwuję blog jako:Sylwiczii
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym bardzo wygrać ten konkurs poniewaz w tej chwili nie stać mnię na różnę rzeczy do włosów,a bardzo bym chciała sobię coś kupić w tej chwili.Drugą rzeczą jest to,że bardzo lubię olejki arganowe oraz zapach kokosu :)) Następną rzeczą jest to,że nigdy nic nie wygrałam i byłoby mi bardzo miło gdybym wygrała jeden zestaw :)
    pozdrawiam !!!
    Udostępnienie na FB (link):https://www.facebook.com/sylwia.niec.9/posts/656945237781045
    Email: sylwiczii@gmail.com
    blog : http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Naturium jako Magdalena Musińska
    Obserwuję jako Magdalena Musińska
    Chciałabym móc przetestować kosmetyki Naturium ponieważ uwielbiam wszystko co naturalne i zdrowe dla naszego ciała. Tylko naturalne kosmetyki mają tak wszechstronne zastosowanie, można je stosować zarówno do ciała, jak i włosów, na dodatek cudownie pachną i jeszcze ładniej się prezentują. Kosmetyki Naturium aż się proszą o wypróbowanie, bo przecież warto żyć w zgodzie z Naturą. :-)
    Udostępnienie na FB TAK https://www.facebook.com/magdalena.musinska.1/posts/924492717604875?pnref=story
    E-mail: zdrowaipiekna@onet.pl
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Naturium jako: Joanna Nowak
    Obserwuję blog jako: Joasiaczek
    Odpowiedź na pytanie: Ten zestaw powinien trafić akurat do mnie, ponieważ nie kupiłam jeszcze żadnego prezentu mojej siostrze. Zwykle aż do ostatniej chwili szukam prezentu dla niej, ponieważ to trudna zawodniczka : ) Moja siostra jest bardzo wybredna, to perfekcjonistka w każdym calu, nie zadowolą jej półśrodki. Dlatego szukam jej prezentu idealnego i sądzę, że zestaw naturalnych kosmetyków będzie dla niej idealny. Do tego – chociaż czasem się kłócimy - zasługuje na to co najlepsze, bo to najlepsza siostra jaką mam :)
    Banner (link ): http://mowtylkoszeptem.blogspot.com
    Udostępnienie na FB (link): -
    Email: asikkk2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Naturium jako: Gosia Filak
    Obserwuję blog jako: Zadbaj o włosy
    Odpowiedź na pytanie: Byłabym bardzo szczęśliwa, gdyby ten zestaw trafił właśnie do mnie, ponieważ staram się bardzo dbać o moje włosy i te olejki bardzo by się nam (mi i moim kosmykom) przydały. :)
    Banner (link ): Nie.
    Udostępnienie na FB (link): Nie.
    Email: carmelovee95@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię Naturium jako: Lakierkowo
    Obserwuję blog jako: MMMaloka
    Odpowiedź na pytanie: olej kokosowy chętnie wykorzystam do moich skórek i paznokci, a arganowy do włosów i zapewne recenzje pojawią się na blogu :-)
    Banner (link ): pasek boczny, www.lakierkowo.blogspot.com
    Udostępnienie na FB (link): nie
    Email: muminek526@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Naturium jako: Aleksandra Włoch
    Obserwuję blog jako: Aleksandra Włoch
    Odpowiedź na pytanie: Powinnam go wygrać, bo miałabym świetny prezent dla mojej mamy! Jest osobą totalnie pojechaną na punkcie naturalnych kosmetyków, zdrowego trybu życia dlatego byłaby zachwycona! A przy okazji i ja miałabym okazję podkraść jej trochę owego cudu, przetestować i wysmarować recenzję w internecie :) Więc wszyscy byli by zadowoleni! :)
    Banner (link ): brak
    Udostępnienie na FB (link): brak
    Email: a.wloch94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Naturium jako: joanna wlas
    Obserwuję blog jako: joanna wlas
    Odpowiedź na pytanie: Lubię być modna- tak, jak każda kobieta. A naturalna pielęgnacja to trend, który nigdy z mody nie wyjdzie :) I właśnie dlatego chciałabym przetestować ten zestaw. Otuli mnie naturalnym szalem pielęgnacji, ubierze w nawilżoną i odżywioną skórę, odzieje delikatnym zapachem i nutką luksusu. Codzienne zabiegi muszą być przede wszystkim bezpieczne i skuteczne - bez podrażnień czy niemiłych niespodzianek. Gwarancja delikatnej pielęgnacji jest dla mnie fundamentalna, stawiam więc właśnie na naturalne kosmetyki, które mają więcej magii niż uwielbiana przeze mnie w dzieciństwie Czarodziejka z Księżyca :) Dlatego ubieram się w Naturium!
    Banner (link ): nie
    Udostępnienie na FB (link): https://www.facebook.com/joanna.wu.1238292/posts/1654183591513050?pnref=story
    Email: asiawlas@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Naturium jako: Kinga Walczak
    Obserwuję blog jako: Kinga Walczak

    Odpowiedź na pytanie: Dlaczego to ja powinnam wygrać ten zestaw? Może dlatego, że ostatnio odkryłam "magiczną" moc naturalnych kosmetyków. Mimo tego, ze nigdy nie farbowałam włosów, nie używam prostownicy od trzech lat ani lokówki, a jak to mi się zdarza to baardzo sporadycznie, moje włosy ciągle są oklapnięte, wypadają na potęgę (chłopak się śmieje, że niepotrzebny nam dywan w pokoju), a po dwóch-trzech tygodniach od wizyty u fryzjera, znów się kruszą i rozdwajają. Próbowałam wielu rzeczy, żeby im pomóc- przeróżne tabletki/witaminy, drogeryjne odżywki. Nawet Jantar za bardzo mi nie pomógł. Po pewnym długim czasie przegrywanej walki o piękne włosy postanowiłam coś zmienić w ich pielęgnacji. Zrezygnowałam z tych całych drogeryjnych bubli,a postawiłam na naturę. Nadal szukam oleju, który pokochają moje włosy. Może to właśnie będzie olej kokosowy? Albo arganowy? Fajnie by było spróbować. A jeśli nie to zawsze mogę użyć oleju kokosowego do nawilżania skórek i dłoni lub usmażenia jakiegoś pysznego i oczywiście zdrowego dania. W naturze nic się nie marnuje. ;)

    Banner : Nie
    Udostępnienie na FB : Nie
    Email: kinga.walczak225@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Naturium jako: Rytm Mojego Życia
    Obserwuję blog jako: Kinga Bylina
    Odpowiedź na pytanie: No cóż, mam obsesje na punkcie naturalnych kosmetyków. Olej kokosowy to dla mnie chyba najlepszy olej na świecie, natomiast arganowy kochają moje włosy :) Chętnie wypróbowałabym cuda tej firmy, ponieważ nie miałam jeszcze okazji ich używać ;)
    Banner (link ):http://rytmmojegozycia.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB https://www.facebook.com/avonkonsultantkalubelskie/posts/1030733536990716
    Email: sweet6663@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Naturium jako: Krystyna H
    Obserwuję blog jako" r.helt
    Odpowiedź: Jestem alergiczką i mogę stosować tylko kosmetyki naturalne, więc te kosmetyki są dla mnie, dlatego powinnam je wygrać. Jaki wspaniały prezent pod choinkę szykuje się, innego nie chcę!!!
    e-mail: r.helt@wp.pl
    Udostępniłam na FB:https://www.facebook.com/krystyna.helt

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię Naturium jako:Irmina Maliszewska
    Obserwuję blog jako:Irmina Maliszewska
    Odpowiedź na pytanie:Nie miałam jeszcze przyjemności stosować produktów marki Naturium a słyszałam o tej firmie wiele pochlebnych recenzji :-) Od dłuższego czasu staram się używać tylko kosmetyków naturalnych bo chcę być osobą świadomą tego co w danym kosmetyku się znajduje a kosmetyki naturalne w swoim składzie mają samo dobro natury :-) Poza tym będzie mi niezmiernie miło przetestować kosmetyki Naturium firmy o której słyszałam naprawdę wiele dobrego ale jeszcze nie było sposobności przekonać się o cudownych właściwościach na własnej skórze :-) Życzę wszystkim Zdrowych i Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia :-)
    Banner (link ):http://psychodelax3.blogspot.nl/2015/12/konkurs-z-naturium-01122015-18122015.html
    Udostępnienie na FB (link):https://www.facebook.com/irmina.maliszewska.16/posts/908638765910362?pnref=story
    Email:merlinx@interia.eu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita