środa, 16 grudnia 2015

Glinka Ghassoul, Naturium

Myślę, że to kolejny świetnie przez Was znany produkt. Glinka jest sypka i zamknięta w okrągłym opakowaniu. Zawiera zabezpieczenie na górze, dzięki któremu, nic nam się nie wysypie. Nie ma w ogóle zapachu. Nie muszę chyba dodawać, że rozrabiam ją z wodą na masę nadającą się do nałożenia na naszą buzię. Nałożyć możemy ją również na całe ciało, ale nie jestem zwolenniczką "brudzenia się".  



Trzymam ją ok. 15 minut i w tym czasie nie dopuszczam do zaschnięcia. Świetnie oczyszcza pory i łagodzi zapalne wypryski. Przy dłuższym stosowaniu, widzę, że coraz mniej ich się pojawia. Nadaje również ładny, matowy wygląd, dzięki czemu nie świecę się tak bardzo. Polecana jest również dla innych cer! Świetny produkt, który dosyć często znajduje swoje miejsce w moim domu! Cena za 250g to 27,20zł KLIK



Produkt otrzymałam dzięki:
Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!



Przypominam o konkursie..
Zostały ostatnie 2 DNI!

 Możecie wygrać zarówno olej kokosowy, jak i arganowy!


23 komentarze:

  1. ja mam mieszane odczucia co do tej glinki, efekty mozna zauwazyc dopiero po dlugim czasie stosowania. O wiele lepiej sprawdzila sie u mnie maseczka oczyszczająca Lerosett
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam glinki więc może i kiedyś na tą trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię glinki, ale tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. glinki to jest to, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To moja ulubiona glinka. Nie ma tygodnia, żebym jej chociaż raz nie użyła - już od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiamy glinki a tej nie mieliśmy..

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie, nie należy pozwolić glince zaschnąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam glinki, tej nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię zielona glinka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Glinki są rewelacyjne dla skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię glinki, aktualnie żadnej nie mam, muszę to nadrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam glinki w pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna :) zapraszam serdecznie na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię produkty, które oczyszczają pory a także działają w jakiś sposób na wypryski, chętnie wypróbowałabym tą glinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię glinki, mimo,zę mam suchą skórę. Bardzo dobrze robisz nie dopuszczając do zaschnięcia. Ludzie często popełniają ten błąd a potem narzekają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam okazję poznać glinkę Ghassoul i moja buźka ją bardzo polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię glinki,szczególnie do gustu mi przypadła zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszelkiego rodzaju glinki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita