poniedziałek, 28 grudnia 2015

Drenafast

Myślę, że dzisiejszy produkt może Was zachęcić po świątecznym jedzeniu. Ja osobiście zaczęłam go stosować jeszcze, gdy chodziłam na siłownię. Zwykła woda nie bardzo mi smakuje, przez co piłam jej naprawdę mało. Kiedy otrzymałam ten suplement, stwierdziłam, że spadł mi z nieba. Dostajemy go w butelce 500ml, jednak codziennie używamy tylko 25ml. Tą ilość łączymy z 1l wody i mamy gotową porcję na cały dzień. 


Przyznam szczerze, że z początku źle się po tym czułam. Niby taka mała ilość powiedzmy syropu, a ja czułam mocny, słodki smak, który powodował u mnie mdłości. Jednak po kilku dniach przyzwyczaiłam się i nie miałam już z tym problemu. Specyfik nadaje lekko brzoskwiniowy smak - bardzo dobry. Fajnie, że posiada również na zakrętce miarkę, dzięki której wiem, ile dozować.  



Pewnie większość z Was zastanawia się czy nie wystarczy wypić takiej samej ilości wody, bez tych dodatków. Z początku sama o tym myślałam, jednak zauważyłam, że przyśpiesza on przemianę materii. Dodatkowo fajnie zapełnia, przez co nie miałam takiej ochoty na jedzenie. Jak dla mnie naprawdę świetna sprawa - osobiście bez tego na pewno nie wypiłabym takiej ilości wody. Działa chcąc nie chcąc na podświadomość :) W tym momencie kosztuje 47zł KLIK, jednak wystarcza nam spokojnie na cały miesiąc.


Produkt otrzymałam dzięki:


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

21 komentarzy:

  1. Ja i tak raczej wolę wodę z cytryną i miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja tylko wodę i to... przyznam sie ... Gazowaną:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt :) Chyba już gdzieś go widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę, ale nie wiem czy skusiłabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też raczej piję wode bo to ona najlepiej sama w sobie mi smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo musze to sprawdzic, mam chrapke :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę wodę i zieloną herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką chęcią bym go nabyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ostatnio picie wody idzie bardzo dobrze i nic mi tak nie smakuje, jak zwykła, czysta woda. Nie wiem w sumie dlaczego - może to taka miła odmiana po świątecznym obżarstwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę, nie znam :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jednak pozostanę wierna samej wodzie chociaż produkt bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama pije jedynie czystą wodę, więc takie specyfiki nie dla mnie. :)

    Dodaję do obserwowanych, będę wpadała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous
    Vitamin Alami Untuk Memutihkan Wajah DAn Tubuh

    OdpowiedzUsuń
  14. Czaje się na niego już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudno mi powiedzieć czy kupie go kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście nie mam problemów z piciem zwykłej wody, ale to może być ciekawa alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita