czwartek, 26 czerwca 2014

Lakier do paznokci effect, Essence

Lakier od razu wpadł mi w oko, ponieważ ma śliczny kolorek. Dodatkowo, mieniące się drobinki, odpowiednie są w sam raz na lato. Sądziłam, że będzie podobny do lakierów z Lovely i krycie będzie rewelacyjnie. Niestety się myliłam. 


Produkt nakłada się bardziej jako drobinki, posypane na bezbarwny lakier. Dopiero trzecia warstwa pokryła w miarę dobrze paznokcie. Jednak plus za to, że jest trwały, szybko schnie i nie odpryskuje. Posiada pędzelek, którym dobrze się maluje i dobrze dopasowuje się do kształtu pazurka. Świetnie się prezentuje. Szczególnie jeśli chcemy przyozdobić je w lepszy sposób, niż normalny lakier. 


Zmywanie oczywiście nie jest łatwe, ale przyzwyczaiłam się już do tego. Produkt posiada różne wersje i przyznam szczerze, że skusiłabym się na jakiś inny kolorek, ponieważ są nieziemskie. KLIK. Cena to 8.99zł. Dla osób z Rybnika i okolic, wiem, że produkty dostępne są w Damiani, ale nie wiem czy również lakiery. Słyszałam, że również Douglas posiada te kosmetyki.



Produkt otrzymałam na spotkaniu blogerek dzięki:

28 komentarzy:

  1. nie mój kolorek, ale seria warta uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że na jakimś ładnym kryjącym kolorze jako błyszczący top coat może wyglądać super :) bardzo letni kolor! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny lakierek.Wybiorę się kiedyś do Damiani i pooglądam sobie:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Essence ma fajne kosmetyki, mam szminke. Lakierow nie uzywalam, ale fajnie, ze ma dopasowana do ksztaltu koncowke pedzelka. :)) Z lakierami brokatowymi jak to z lakierami, ciezko zmyc wiec tez sie przyzwyczailam. :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie osobiście jakoś nie przypadł do gustu. Może na jakiś biały lakier by lepiej wyglądał. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na gołe paznokcie nie podoba mi się, ale na jakiś lakier sama bym nałożyła ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnny,mam go i lubię ...fakt trzeba trzech warstw żeby pokryć całość płytki

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny ma kolor, ja bym go na jakiś kontrastujący lakier położyła

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię brokatów, więc nie jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie zachwycił mnie :( nie przepadam za takimi lakierami przede wszystkim dlatego że przy zmwywaniu dostaję apopleksji ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo on nie ma kryć!! To jest topper! Lakier wykończeniowy : p

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie się nie podoba, ale może dlatego, że nie przepadam za brokatami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda, ale ja pewnie nałożyłabym go na jakiś kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. może nałożyć go na jakiś lakier? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mogłaś dać jakąś bazę pod to :) ale i tak super

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja wolę bardziej kryjące lakiery. Ale ten i tak wygląda całkiem nieźle :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nałożyłabym pod niego czarny albo biały lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda ze nie kryje lepiej.. nie podoba mi sie ;<

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie wyglądałby na podkładzie w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita