czwartek, 16 stycznia 2014

Schwarzkopf, Schauma, Świeżość Bawełny, Suchy szampon do włosów

Dawno już zabierałam się za opinie, ale jakoś nigdy nie było po drodze. Produkt kupiłam zachęcona Waszymi opiniami na temat suchych szamponów. Jest to świetne rozwiązanie, ponieważ mogą uratować nas z nie jednej opresji. Ale czy każdy tak działa? 


Nie umiałam się zdecydować, który wybrać, a kupowałam w Rossmannie. Wybór nie był aż tak duży, ale nigdy nie wiemy czy trafimy dobrze. Specyfik jest mi potrzebny przede wszystkim, gdy nie mam czasu umyć dzień prędzej włosów, a na drugi dzień nie chcę wstawać prędko. Produkt ma zwykłe opakowanie - nie wiem co mi przypomina. Chyba jakiś dezodorant.  

tłuste włosy
 Zapach jest znośny dla nosa, nie przeszkadza mi, ale nie umiem go porównać do niczego innego. Szampon po spryskaniu pozostawia białe plamy, które musimy rękami bądź ręcznikiem zniwelować, tzn. wetrzeć produkt w głowę. Później zostaje już tylko wyczesanie go.  



Niestety, nie zostają one wyeliminowane do końca. Zdarzało się tak, że koleżanki na studiach mówiły, że mam siwe włosy. Sama tego nie widziałam, ale było mi bardzo wstyd.. Po wyczesaniu, zauważalny jest efekt uniesienia i usztywnienia - ale takiego, które można swobodnie rozczesać. 
 
mam nadzieję, ze widać różnicę ;)

Niestety, nie wytrzymuje czasu moich zajęć, czyli ok. 6-7h. Po 2 godzinach włosy są oklapnięte i wyglądają najnormalniej na tłuste. Jest średnio wydajny, ale ja nie używam go często, więc nie przeszkadza mi to. Cena to ok. 12zł/150ml.

Z chęcią spróbowałabym tego produktu, ale innej firmy. Jaki polecacie?


A oto dzisiejsze przesyłki:

farba do włosów - nowa współpraca;
już po farbowaniu, może jutro post ;)


Sklep Brand Krosno  



I chyba moja naj przesyłka!
Zakwalifikowałam się wraz innymi 9 dziewczynami do testów.
Jestem mega szczęśliwa!
A co skrywa zawartość? Na pewno nie to, co inne uczestniczki ;) Jesteście ciekawe? Zaglądajcie tutaj, za niedługo recenzje!

Póki co, mam dla Was rabat! Ale pewnie już widziałyście! ;)
Będę również go wstawiać przy recenzji produktów. 

-20%
kod :
ZIMASCGKY
Ważny do 28 lutego!

22 komentarze:

  1. W ogóle nie mam zaufania do Schaumy, więc się do niego nawet nie zbliżam :) Jeśli chodzi o suchy szampon to ja zawsze wybieram Isanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam w ogóle pojęcia , że SZ ma w swojej ofercie szuchy szampon !! Szkoda, że tak słaby efekt bo już myślałam, że go kupie. Moze bardziej się sprawdzi u blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. różnicę widać ;)
    gratuluję przesyłek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa, co skrywa ostatnia paczka :D
    ja nigdy nie miałam suchego szamponu, taki sam efekt daje babydream, ta posypka na pupcie dzidziusi :D blondynki w tym przypadku mają lepiej ..

    OdpowiedzUsuń
  5. niby tak nie chce nam się myć włosów to używamy suchego szamponu,ale nie wiem dlaczego ja jestem na nie dla takich rozwiązań,może dlatego,że nigdy nie spróbowałam,ale mycie włosów bez wody jakoś to do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  6. To już wole umyć włosy niż się babrać z takim dziadostwem jak ten szampon.
    Wcierać, wyczesywać, massakra.,..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale piszesz,że po dwóch godzinach to samo czyli tłuste. To szkoda kasy, nie uważasz?

      Usuń
  7. ciekawe przesyłki - udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam i raczej nie chcę poznać...
    udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam Batistę i sobie chwalę :) wersję original. polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam jeszcze suchego szamponu ale jeśli zdecyduje się kiedyś na jakiś to na pewno na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne przestłeczki a różnice widać mua

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze suchego szamponu:)
    Przyjemnych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim ulubieńcem jest Batiste. Stosuję go do odświeżania grzywki przed wieczornymi wyjściami i z tym zadaniem radzi sobie wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki sam szampon, on prawie nic nie daje, tylko, że mi włosów nie brudzi tak bardzo jak tobie. Swoją drogą paradoks, żeby szampon brudził :P

    OdpowiedzUsuń
  15. widac różnicę, jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nigdy nic do czynienia z suchym szamponem - ale jestem ciekawa jak się u mnie takie coś sprawdzi :)

    Kochana gratuluję przebrnięcia przez cały post u mnie :*:*:*:*

    Ps. Świetne przesyłki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go i straaasznie szybko mi się skończył o.O efekty raczej średnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem tych minerałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten akurat mi nie podchodzi, ale ta zwykła płynna wersja szamponu jest bardzo fajna i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita