sobota, 4 stycznia 2014

GorVita, Żel ze świetlikiem i kolagenem

Już do Was wracam.. troszkę mi lepiej, ale zaległości mam masę.. Tak mi było źle, że nie miałam nawet ochoty wchodzić na bloga :(

Dzisiaj recenzja żelu do okolic oczu oraz powiek. Stosowała go moja mama, ponieważ uważam, że u niej można zauważyć lepsze efekty. Zresztą, ja takich produktów nie używam, więc obawiam się, że i tego bym nie testowała..


Moja mama również nie używa zbyt często takich kosmetyków. Ma jeden krem na dzień i na noc, to jej cała pielęgnacja. Produkt ma ciekawe opakowanie, chociaż nie podoba mi się to, że napis polski podzielony jest bodajże z czeskim. Przeszkadza mi to strasznie i moim zdaniem rzuca się w oczy. Jednak sam specyfik wyglądem przypomina większość żeli pod oczy, przez co raczej nie zastanawiałabym się do czego służy. 


Konsystencja jest w sam raz - nie leje się ani nie jest za gęsta. Dobrze rozprowadza się na buzi. Mama stwierdziła, że jest bardzo skuteczny. Zauważyła lekkie napięcie oraz nawilżenie skóry. Świetnie sobie radzi z opuchlizną, działa podobnie jak produkt do zmęczonych nóg. Ma neutralny zapach, szybko się wchłania i nie obciąża ani powiek, ani okolic oczu
 

Nie wystąpiło również żadne uczulenie/pieczenie/wysypka. Mama jest jak najbardziej zadowolona i stwierdziła, że na jednym opakowaniu się nie skończy. Widać znaczną poprawę, a to chyba najważniejsze w takich produktach. Dodatkowo, jest na każdą kieszeń, bo kosztuje ok. 7,80zł, a gdzie znaleźć? KLIK sami zobaczcie. 


Produkt otrzymałam do testów dzięki:
 
 
Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

28 komentarzy:

  1. Za taką cenę warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zdecydowanie przydałby się jakiś krem pod oczy, bo przyznam, że nie dbam o nie szczególnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremy pod oczy są fajne, nawet dla dziewczyn w naszym wieku :) Miałam kiedyś z Ziai ze świetlikiem, świetnie niwelował moje cienie pod oczami. Tęsknię za nim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydał by mi się taki żel
    Cieszę się że Ci lepiej !

    OdpowiedzUsuń
  5. Niegdyś taki żel z Avonu miałam i okazał się jednym wielkim bublem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I cena jest bardzo korzystna na każdą kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy produkt choć za świetlikiem nie przepadam w kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe, ale nie lubię nic w żelu więc na pewno się nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również za świetlikiem nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie uzywam takich produktów. Fajnie, ze mamusi się spodobal ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy produkt :) :)

    Mogłabym prosić Cię o poklikanie u mnie w banery po prawej stronie ? :) To dla mnie bardzo ważne. Jeśli się zgodzisz będę bardzo wdzięczna. Już teraz góry dziękuję :)

    Zapraszam również do siebie na konkurs z ROSEGAL !!
    Do wygrania świetne ubrania !! :)
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/12/giveaway-z-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy mi się dodał komentarz czy nie, a to napisze jeszcze raz. Szaa graficzna dla mnie bez sensu, trochę jak ogłoszenie w gazecie, pełno dziwnych napisów. Aleee dla samego działanoa chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem na pewno jest fajny i do tego niedrogi. :) Jednak mojej skórze on nie wystarczy, potrzebuje silniej działających, inaczej nie czuję działania. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, jak coś jest nie tak i masz chęć pogadać- pisz! Zawsze chętnie pomogę, jeśli będę w stanie. Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie no, cena na prawdę kusi :) a takich kosmetyków jak dla mnie nigdy nie za wiele, bo wszystkie sukcesywnie zużywam :P

    p.s.
    wiem, że to zabrzmi dennie, ale będzie ok :) zobaczysz! buziaki i głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  16. też bym go chętnie wypróbowała:)
    Całuję;***

    Marysia P.

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie opakowanie trochę dziwne:) ale dla działania często przymykam oko na opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię, kiedy świetlik jest w składzie. Mam z nim krople do oczu i dają fajne uczucie ulgi jeżeli chodzi o suche oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W takiej cenie chyba naprawdę warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo za taką cenę to ja chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś w młodości stosowałam kremy pod oczy właśnie ze świetlikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię kosmetyki ze świetlikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, ze mama zadowolona ; ))

    heh ta agencja kojarzy mi się nieodłącznie z majonezem Kętrzyńskim ;D heh

    OdpowiedzUsuń
  24. Skoro działa, a cena jest korzystna, to warto mu się przyjrzeć :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetlik pod oczy jest niezastąpiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przydał by mi się jakiś żel ze świetlikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja go miałam i sobie chwaliłam, teraz niestety mi po niego nie po drodze :)

    Zapraszam do mnie i oczywiście obserwuję :)
    http://blogdzielonyprzez2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita