środa, 29 stycznia 2014

Mahjong, Akademia Umysłu

Niedawno do testów wybrałam sobie inną wersję programu niż dotychczas. Postanowiłam zadbać o moje logiczne myślenie, z którym czasem jest dość ciężko :)

Muszę przyznać, że gra jest trudna. Jak dla mnie bardzo trudna. Chciałam spróbować grać bez pomocy, jednak totalnie nie wiedziałam co zrobić. Po przeczytaniu instrukcji, dalej byłam w kropce i myślałam "o co tutaj chodzi?". Program umożliwia granie nam pojedynczo lub wraz z osobami z sieci.

Przybliżę Wam trochę zasady, ponieważ bez nich, nie będziecie w stanie zrozumieć, z czym macie do czynienia w mojej notce.


"Czym jest mahjong? Wizualnie gra przypomina mieszankę domino i scrabbli. Pojawiają się głosy, że to następca pokera. 
Można cieszyć się grą bez znajomości wszystkich jej sekretów. Tak właśnie najlepiej zacząć. 
W Prawdziwym MAHJONGU mierzysz się z trzema przeciwnikami. Każdemu z graczy przy stole przypisana jest jedna strona świata. Mamy zatem graczy: Wschodniego, Południowego, Zachodniego i Północnego. 


Elementy, których używa się w grze, nazywane są kamieniami. Na jednej stronie każdego z kamieni znajduje się obrazek; smok, litera kwiat itd.
Na początku gry z kamieni budowany jest mur. Kamienie ułożone są tak, że obrazki na nich nie są widoczne.
Podczas rozgrywki gracze kolejno biorą kamienie z muru i zbierają je w układy. Podstawowe układy to: Pung – trzy identyczne kamienie, Kong – cztery identyczne i Chow – trzy kamienie oznaczone kolejnymi numerami. Wszyscy gracze dążą do zebrania mahjonga – specjalnego połączenia dowolnych czterech układów i pary.
Zebranie i ogłoszenie mahjonga daje zwycięstwo. "



Jak sami widzicie, nawet reguły gry nie za wiele nam mówią. Trzeba przysiąść i samemu spróbować. Oczywiście, że moja gra to podstawa, jednak ciągle się uczę i wiem, że naprawdę z moim logicznym myśleniem jest źle. Muszę zagonić do niej mojego chłopaka, który z reguły myśli lepiej niż ja ;) jestem ciekawa jak jemu pójdzie! Gra posiada 3 poziomy trudności oraz widoki 3D i 2D. 
 



Tutaj możecie ją zobaczyć KLIK , a tu kupić KLIK. Kosztuje tylko 29,90zł! A co najlepsze?
Do 2 lutego trwa promocja noworoczna, o której już kiedyś Wam pisałam! I to aż 30% ;)
Mahjong wyjdzie nas w takim wypadku tylko 20,93zł! Ale objęte promocją są oczywiście wszystkie programy!  


Myślę, że każdemu z Was przyda się ćwiczenie logicznego myślenia. Nie jest z nim tak dobrze, jak sobie wyobrażamy. Przyda się niejednokrotnie w szkole czy ten w pracy. Ile razy jest tak, iż nie potrafimy danego materiału np. na maturze. Niektóre osoby, właśnie z logicznym myśleniem, potrafią coś wydedukować. Ja niestety zawsze miałam tak, iż w momencie, gdy czegoś nie wkułam, rzadko potrafiłam cokolwiek od siebie wymyślić.

Rabat:



Wystarczy, że wejdziecie na stronę sklepu KLIK, po prawej stronie znajdujecie wyżej wklejony banner. Klikacie na niego i dalej już sami wiecie, co robić ;)


Produkt otrzymałam dzięki współpracy z:
 
 
Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

14 komentarzy:

  1. to juz chyba nie dla mnie, a może własnie powinnam spróbowac ,żeby obudzic moje szare komórki

    OdpowiedzUsuń
  2. tego programu jeszcze nie znam, a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo mówisz o swoim logicznym myśleniu, nie ma to jak dystans do siebie haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze lubiłam myśleć, ale nie aż tak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę ale czad!!! Mam chyba wszystko z AU - ale tego jeszcze nie! :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba by mnie przerosła ta gra ;p

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mahjong to moja ulubiona gra :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ta grę na lapku, fajne to jest. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama uwielbia tą grę, ja jeszcze nie grałam, ale może najwyzszy czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mocno zaciekawiłaś mnie tą grą, chyba skuszę się na noworoczną promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tą grę, ale muszę przyznać, że dawno nie grałam :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Reguły ciężkie do zrozumienia ale jak to mówią trening czyni mistrza :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita