środa, 8 stycznia 2014

Koncentrat antycellulitowy z liposomami, Fitomed

Większość z Was pewnie wie, że mam fioła na punkcie zwalczania cellulitu. Niektóre z Was powiedzą, że żadne produkty nie działają - pomagają w tym tylko ćwiczenia. Ja jestem odmiennego zdania. Mam go dość sporo i potrafię zauważyć czy coś działa, czy nie. I strasznie drażnią mnie posty osób bez cellulitu, które testują właśnie krem na cellulit. Bo jak ja mam zakupić dany produkt, skoro w notce zawarte jest, iż nie wiedzą czy na niego wpływa, bo go po prostu nie mają? Ja mam aż za dużo, więc miałam co sprawdzać ;)

 

Trochę bałam się jak to będzie z tym koncentratem. Samego go nie mogłam stosować i nie wiedziałam czy do końca się nada, do pomieszania z kremem. Jednak zacznę od początku. Buteleczkę otrzymałam osobno, a opakowane również osobno. Nie było jednak problemu, aby je złożyć i wrzucić produkt do środka. Jednak jak wiadomo, przydać mi się nie przydało, bo nie lubię zajmować miejsca zbędnymi opakowaniami :)  

 

Butelka jest dosyć zwykła, niczym się nie wyróżniająca, ale tak jak pisałam, nie zwracam na to jakiejś wielkiej uwagi. Zapach, hmm, większość z Was na niego narzekała. Ja jednak muszę powiedzieć, że po wymieszaniu z kremem, nie czułam nic nieprzyjemnego. Konsystencja jak widać, wodnita. Produkt ten stosowałam wraz z kremem. Nakładałam niewielką ilość, a później dolewałam koncentratu - wszystko odbywało się na dłoni. Nie mam pojęcia w jakich proporcjach się to działo. Po prostu, na oko. Za każdym razem z ręki, przenosiłam na miejsca dotknięte cellulitem.

  

 Stosowałam to przeważnie 2 razy dziennie, bo nie było to aż tak czasochłonne, a i produkt szybko wsiąka. Ja swoje efekty zauważyłam. Cellulit nie zmniejszył się całkowicie, jednak zniknął w większości. Dodatkowo, skóra jest napięta i jędrna. Widzę to w szczególności na pupie - jest taka "uniesiona". Jestem zadowolona z tego produktu, szczególnie, że mogę wykorzystać kremy, których np. nie lubię bądź nie chce mi się stosować. Mogę połączyć przyjemne z pożytecznym :) Cena to 19zł. KLIK


 
Produkt otrzymałam dzięki współpracy z:
 
 
Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!
 
 
Przypominam również o innych produktach tej firmy:

Fitomed, szampon do włosów koloryzowanych/odżywka ekstraziołowa

Fitomed, mleczko do demakijażu / tonik nawilżający

Fitomed, Żel ziołowy do higieny intymnej

Fitomed, Tonizujący płyn oczarowy

24 komentarze:

  1. na szczęście nie mam cellulitu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam czytam i myślę .... pewnie będzie kosztował fortunę !! A tu taka niespodzianka !! SUPER

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że nie mam celulitu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał to działa :) warto wypróbować :)
    a tak nawiasem to gratuluje dostania się do testów Earthnicity- Kosmetyki mineralne :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. to wiem, co mam wypróbowac następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał fajnie, że działa, gdyby mi jeszcze wynaleźli taki cudowny produkt na rozstępy, ale nie nowe tylko takie już zastane :]

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba kupię go mojej mamie w prezencie imieninowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam większych problemów z cellulitem, ale miło, że efekty są widoczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą - może i takie produkty faktycznie całkowicie cellulitu nie usuną, ale często są kluczem do poprawy kondycji skóry i na prawdę zmniejszają widoczność pomarańczowej skórki. Fajnie, że u Ciebie się sprawdził! Ja chętnie kupię go sobie na lato, bo cena jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. na szczęście nie mam z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi by się przydał ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam z nim do czynienia :) Jeśli masz rozmiar M - zapraszam Kochana na rozdanie - może coś CI wpadnie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy koncentrat,dobrze że sie sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz czytam o jakimś kosmetyku - który faktycznie zwalcza cellulit. Próbowałam wielu wynalazków, balsamy, kremy, sera, masaże, suple.. nic nie podziałało. Dopiero zmiana diety-drastycznie ograniczenie spożycia węglowodanów dało widoczny efekt..

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyk nie dla mnie, nie mam problemów z cellulitem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupię na pewno, bo Fitomed jeszcze mnie nie zawiódł :) Mój cellulit to tragedia...

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za tą cenę muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze wiedzieć, że jest skuteczny i dodatkowo tani! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używam produktów na cellulit chociaż go nie mam, bo one mega dobrze ujędrniają :)
    A jak produkt się sprawdza u Ciebie to świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita