piątek, 24 stycznia 2014

Isana, Nagellack Entferner 'Mandelduft' (Zmywacz do paznokci o zapachu migdałów

Odkąd wycofali z Biedronki moje ulubione zmywaczy, nie potrafiłam trafić na taki, który byłby naprawdę dobry. A to nie radzi sobie z piaskami, a to brudzi pazurki, a to jest mało wydajny. Polecałyście mi Isanę, jednak z początku wybrałam złą wersję. Postanowiłam spróbować zieloną i wiecie co? Wcale nie żałuję! Opakowanie butelki jest średnie, nic ciekawego, no i ten napis.. ale mniejsza z tym! 
 


Sam produkt jest świetny. Najbardziej urzekło mnie to, iż po zmyciu lakiery, na paluszkach zostaje mega przyjemny zapach. Tak, jakbym popsikała je czymś ładnym. Cały zapach zmywacza ulotnił się. Jest on jednak wyczuwalny podczas zmywania, ale to chyba jak każdy tego typu produkt. Specyfik świetnie sobie radzi z każdym lakierem. Szczególnie z tymi brokatowymi, właśnie typu "piasek". Robiłam porównanie z innymi zmywaczami i ten nie ma sobie równych. 

 


Nie brudzi paluchów, nie powoduje ich przesuszenia ( co robiła druga Isana, bez koloru ). Świetnie się go nalewa na wacik, nic się nie przelewa, nalewanie jest precyzyjne. Jest mega wydajny, używam go przynajmniej miesiąc a zostało 3/4 butelki. Jest to moim zdaniem najlepszy zmywacz jaki do tej pory miałam. Mogę powiedzieć nawet, że lepszy, niż poprzedni Biedronkowy ;) ok. 5zł za 250ml.


Zapraszam na moje rozdanie!

KLIK 


43 komentarze:

  1. Ten zmywacz nie ma sobie równych, ja kupiłam go bez przypadek skusozna, niby zapachem migdałów, choć koło migdałów to on nawet nie stał, ale i tak wszytsko na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 250 ml za 5 zł no cena mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz używam Biedronkowego, ale ten też chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to musze go kupić jak ma przyjemny zapach i paluszki pachną
    nie cierpie śmierdzieli

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jakbyś czytała mi w myślach,niedawno robiłm zdjęcia do recenzji ;-) też go lubię & przedchwilą zmywałam nim paznokcie, piaski spoko schodzą ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo dobrze wiedzieć, bo mam z biedronki i toć , że śmierdzi to wysusza i brudzi paluchy

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować tą zieloną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś go używałam i to dość długo. Jednak teraz mam dość daleko do Rossmana, a Biedronkę mam za rogiem więc używam biedronkowego zmywacza. Myślę jednak, że przerzucę się na Isanę, bo po zmywaczu z BeBeauty mam rozdwojone paznokcie... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam różowej Isany i dobrze zmywała lakiery, ale paznokcie się rozdwajały. Zainteresowałaś mnie tą zieloną wersją, może się odważę i zrobię jeszcze jedno podejście do zmywaczy z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. obecnie mam pomarańczowy z p2 o zapachu mandarynek, ale nie pasuje mi. Wypróbuję ten z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zapisać go na liście do nabycia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też bardzo go lubię, ale mój faworyt to zmywacz w żelu o zapachu mango Donegal :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też go bardzo lubię, jeden z moich ulubionych zmywaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ochotę na ten zmywacz ;)
    często spotykam się z opinią o nim "moja ukochana Isana" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresowałaś mnie tym zmywaczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny jest i całkiem niedrogi ;)
    Przy mojej następnej wizycie w Rossmannie na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam, używam i bardzo lubię. Ostatnio cały czas do niego wracam, więc to chyba świadczy o tym, że się u mnie całkiem dobrze sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam znam lubię - i ten i ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja go nie używałam, ale jak zobaczę to na pewno kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiedziałam, że Isana nie zawiedzie. Ja już używam od niepamiętnych czasów tego zmywacza, nie ma dla mnie lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przegapiłam go chyba na półce, bo nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój ulubieniec od dłuższego czasu. Zmywanie nim lakierów ciemnych to czysta przyjemność. Na pewno nie zamienię go na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W zeszłym miesiącu skusiłam się na ten zmywacz i go uwielbiam! Dobrze zmywa lakiery - nawet te najciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za podpowiedź, szukam właśnie jakiegoś porządnego zmywacza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przed moim zmywaczem z Avon też go miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja gaduło bloga :) Zapraszam Cię do urodzinowego rozdania na moim blogu - musisz koniecznie wsiąść udział :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dla nas zbędny, ale zamierzamy przetestować żele pod prysznic marki..:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja siostra lubi zmywacze z Isany, jak byłam w PL to jej podkradałam i na prawdę pozytywnie mnie zaskoczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo! Z chęcią go wypróbuję bo szukam jakiegoś fajnego i taniego zmywacza do paznokci :)
    Przy okazji chcę poinformować Cię, że z okazji roku bloga organizuję rozdanie o wartości ponad 150złotych! Może się skusisz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. mój ulubiony zmywacz do paznokci, na inne już nawet nie patrzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba jestem jedyna, która go nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój ulubiony i niezawodny zmywacz :) Fajny blog:) Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też używam tylko takiego i zadowolonam bardzo :)
    kiedyś kupiłam różowy, ale bardziej mi do transferów w moich decoupage'ach podszedł niż do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. miałam kiedyś ten zmywacz i u mnie się spisał:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita