poniedziałek, 6 stycznia 2014

Akademia Umysłu, Szybkie Czytanie 1

Czy ktoś z nas może powiedzieć: "tak, potrafię szybko czytać"? Myślę, że nie, bo każdy ma swój poziom szybkości. Gdy byłam jeszcze w podstawówce, wygrałam konkursy na najszybsze przeczytanie tekstu bądź daną ilość wyrazów w minutę. Jednak później zaczęło to zanikać.  



Mniej książek, ćwiczeń = mniej umiejętności. W gimnazjum również dobrze mi szło, jednak przyłapywałam się na tym, że omijałam linijkę bądź przekręcałam wyraz. Ten program pozwolił mi znów wrócić do tamtych wspomnień i zmierzyć się z czasami podstawówki.

A jakie ciekawe ćwiczenia możemy znaleźć?








To tylko mała garstka. W tej części znajdziemy 11 ćwiczeń. Na pewno nie będziemy się nudzić, ponieważ nasz czas zajmie 10 poziomów trudności. Program również ocenia postępy oraz dopiera intensywność. Możemy ćwiczyć z całą rodziną i dobrze się przy tym bawić! Jeżeli jesteście ciekawi jakie, sami zobaczcie KLIK

Myślę, że Nowy Rok to dobry czas na ćwiczenie właśnie takich umiejętności. Każdy postanawia sobie, że schudnie/zgrubnie, znajdzie prace, odłoży pieniądze na coś pożytecznego. Ale czy nasz umysł nie jest ważny? Kto podejmie wraz z nami dobre decyzje, jeżeli nie on? Uważam, że w momencie, gdy będziemy ćwiczyć - będzie on na tak wysokim poziomie, aby pomóc nam z naszymi postanowieniami. Ja w tym roku nie mam żadnych konkretów - i tak nigdy ich nie spełniam. Chcę tylko ćwiczyć, aby otworzyć go na przyszłość, na wydarzenia, których teraz jeszcze nie mogłabym objąć.

Polecam Wam z całego serca. Nie zrobicie sobie krzywdy - a tylko i wyłącznie pożytek. 
Akademia Umysłu również chce nam w tym pomóc. Specjalnie dla Was przygotowała duże rabaty!
Sami zobaczcie! KLIK ( wystarczy kliknąć "postanawiam" )


Pomyślcie chwilę w ciszy, co dla Was jest najważniejsze.
Ja odsyłam na stronkę z opisem programów - na pewno Wam to pomoże KLIK


Produkt otrzymałam dzięki współpracy z:
Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

11 komentarzy:

  1. Takie ćwiczenia to świetna zabawa :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam Szybkie Czytanie 2 :) program naprawdę wart polecenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja brałam udział w podobnym kursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie ćwiczenia na szybkie czytanie to super sprawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam szybkie czytanie 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. grałam kiedyś w te ćwiczenia, strasznie fajna zabawa :D

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. przejrzałam ich ofertę - mają więcej ciekawych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaraz do nich zaglądniemy, z pewnością mają jeszcze inne ciekawe "rzeczy":)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita