sobota, 1 lutego 2014

Pędzel Kabuki ; próbki podkładu i bronzera, Earthnicity

Z racji tego, iż dostałam również próbki, postanowiłam zamieścić na ich temat recenzję. W tym wypadku nie jest trudno, bo to nie krem ani balsam, abym musiała oczekiwać jakichś efektów. Podkład został już przeze mnie opisany KLIK, więc drugi raz podobnej opinii pisać nie będę.



Chciałam tylko powiedzieć, iż dostałam odcienie Alabaster i Porcelain. Najjaśniejszy jest rzeczywiście bladziutki, więc myślę, że osoby, które szukają czegoś jasnego, na pewno znalazłyby taki podkład w sklepie Earthnicity. Ja swoje dwie próbki wymieszałam z wcześniej dostaną próbką ciemniejszego podkładu ( była akcja na facebooku, w której można było otrzymać darmową próbkę ), wszystko fajnie się połączyło i mogę powiedzieć, że mam w zapasie troszkę nowego podkładu :)


 
Alabaster


Porcelain

_______________________________________________________________________________


Bronzer natomiast mogę łatwo zrecenzować, ponieważ jak wiadomo, nie używa się go zbyt dużo, a próbka 0,5g wystarczy nam na pewno na jakiś dłuższy czas. Produkt podobny jest do wczoraj opisywanego różu. Gdy nabierzemy go mniej, dostajemy lekki efekt, natomiast większa ilość dodaje nam fajnego, opalonego wyglądu. Jednak tutaj matowego wykończenia nie ma. Specyfik ma w sobie świecące drobinki, ale nie są one oczywiście widoczne z daleka. Za to nasza skóra wygląda dzięki temu na zdrowszą i promienniejszą. Mój odcień to Sunkissed Shimmer - "bardzo trwały puder brązujący, który dodaje skórze lekkiego rozświetlenia. Sprawia, że skóra wygląda jak muśnięta słońcem. Odpowiedni dla osób o karnacji od bladej do średnio jasnej." 


Natomiast inne odcienie to: Bronze Shimmer i Tropical Shimmer. Za 4,5g zapłacimy 64,99zł.

A co mówi producent?
Podaruj swojej cerze zdrowy blask i wygląd. Bronzery Earthnicity są wysoko napigmentowane i mogą zostać wykorzystane zarówno do twarzy, jak i do całego ciała - dając w efekcie wrażenie muśniętej słońcem skóry.

Jak stosować?
Nałóż za pomocą pędzla do konturowania niewielką ilość bronzera i dokładnie rozprowadź, zacierając granice pomiędzy kolorami/ 

Skład:
Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Kaolin Clay, Iron Oxides, Ultramarines
Mniej produktu
więcej produktu

_______________________________________________________________________________


Na sam koniec, pędzel Kabuki, z którym miałam do czynienia pierwszy raz. Niedawno otrzymałam od mojego chłopaka Hakuro do podkładu, więc przyzwyczaiłam się już trochę do takiego włosia. Jednak muszę powiedzieć, że te, jest dużo milsze i miększe. Przede wszystkim jest bardzo podatny, a główka jest większa niż u innych, tego typu produktów.  

 
  
Dzięki temu, iż włosie jest tak mięciutkie, nie mam problemu, aby nakładać kosmetyki mineralne okrężnymi ruchami. Jest to bardzo swobodne również dzięki temu, iż jest malutki i fajnie trzyma się go w ręce. Nie wyobrażam sobie, abym miała testować te produkty, bez pędzelka. Raczej nie dałabym rady paluszkami, a najtańszy pędzel na pewno nie nadawałby się do tego i moje opinie byłby średnio rzetelne.

oczywiście zabarwiony jest już z produktów

Nie zauważyłam jeszcze żadnego ubytku włosia, więc myślę, że produkt posłuży mi długo czas! Myślę, że to musi znaleźć się obowiązkowo w kosmetyczce kobiety, która używa właśnie minerałków, inaczej efekt będzie odwrotny do zamierzonego. Cena - 64,99zł.



A co mówi producent?
Nasz pełnowymiarowy pędzel kabuki jest idealny do aplikacji naszych kosmetyków mineralnych. Syntetyczne włosie jest wyjątkowo delikatne dla skóry, a długa rączka pędzla ułatwia aplikację kosmetyków. 

Akurat z tą długą rączką nie mogę się zgodzić, ponieważ jest o połowę, albo i nawet więcej, krótsza niż Hakuro H54, ale jak już pisałam, bardzo mi się to podoba, ponieważ lepiej się nim operuję :)



A dla Was specjalnie rabat, o którym już wspominałam!
Kod rabatowy to: ZIMASCGKY, ważny do 28 lutego.

  Produkt do testów otrzymałam dzięki współpracy z : 

 

Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

32 komentarze:

  1. Nie miałam do tej pory kosmetyków mineralnych, trochę mnie zniechęca słabe krycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słabe krycie? Parę postów wcześniej, pisałam o podkładzie, że świetnie kryje..

      Usuń
  2. pędzel wygląda na mega mięciusi :) bardzo dobra pigmentacja tego bronzera!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor bronzera
    Taki pędzel z chęcią bym przygarnęła !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzel bardzo fajny, a efekt na twarzy także :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolor bronzera ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten pędzelek, właśnie przydałby mi się jakiś nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne to wszystko - ale nie na moją dziurawą kieszeń cholera jasna ;/ :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzelek jest bardzo milusi ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiam się nad zakupem pędzla..chyba się w końcu skusze :))

    OdpowiedzUsuń
  10. on musi być mega milusiii!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te kosmetyki,a pędzelek jest faktycznie bardzo porządny i świetnie się nim nakłada puder :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam bronzerów - znając mnie to narobiłabym sobie nim plam ;)

    A pędzla typu Kabuki - nie posiadam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem też bardzo zadowolona z pędzla :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale gęsty pędzel:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał! Pędzel wygląda wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzel wygląda imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki pędzel faktycznie musi być bardzo wygodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ochotę na jakieś mineralne kosmetyki, ale na razie mam większe ważniejsze wydatki ;)
    kosmetyki poczekają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzel extra :) nie lubię mocnego makijażu więc tam gdzie jest mniej podoba mi się bardziej : D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gasz, jakie ja mam zaległości...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie wygląda na buzi :) szczególnie ten jaśniejszy efekt mi się podoba :)
    A pędzel wygląda solidnie, przygarnęłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. no faktycznie, jasniejszy efekt jest lepszy :) pedzel troszke przypomina mi ten męski, do golenia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bronzer wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bronzer rozświetla twarz, ale jednocześnie wyglada ona bardzo naturalnie :)
    Pędzel polecam, bo jest naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobry bronzer! Pełnowymiarowe opakowanie stacza na bardzooo długo. Mi się po roku skończył słoik i kupiłam nowy początkiem grudnia i dostałam już w słoiczku z przekręcanym sitkiem co dla mnie jest super opcją :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita