poniedziałek, 21 marca 2016

Promocja w Rossmannie -49%

Pewnie większość z Was już o tym wie, ale jeśli nie - 20 kwietnia rusza w Rossmannie promocja na kolorówkę. Bardzo się cieszę, bo niedawno myślałam, że coś takiego przydałoby się. Nie mam jakichś wielkich potrzeb, ale jest parę produktów, które chciałabym nabyć. 


U mnie w koszyku na pewno znajdzie się:

puder utrwalający z Wibo, mój must have!

http://www.rossmann.pl/Produkt/Wibo-Fixing-Powder-puder-utrwalajacy-6g,354665,1650,5072


nie umiem się oprzeć również tej palecie..

http://www.rossmann.pl/Produkt/Wibo-paleta-do-konturowania-twarzy-zestaw-light-10-g,359702,1650,5072


cienie wyglądają bardzo kusząco, ciekawe jakie jest ich napigmentowanie :))

http://www.rossmann.pl/Produkt/Wibo-cienie-do-powiek-Natural-Eye-Shadow-nr-2-15-g,377508,1647,5065


muszę poćwiczyć konturowanie, to może się sprawdzić dodatkowo do palety wyżej wymienionej :)

http://www.rossmann.pl/Produkt/Wibo-Perfect-Look-paleta-korektorow-do-twarzy-16-g,359148,1650,5074


kolejna paleta, na widok której mocniej bije moje serce :D

http://www.rossmann.pl/Produkt/Lovely-Eyebrows-Creator-paletka-do-brwi-1szt,376405,1647,5008


tusz, który mnie nie opuszcza. Uwielbiam efekt, jaki daje.

http://www.rossmann.pl/Produkt/Eveline-Volumix-Fiberlast-ultrawydluzajacy-tusz-do-rzes-Black-9-ml,237878,1647,2868



Myślę, że to wystarczy. I tak moja lista jest dłuższa, niż miała być :D

a Wy na co tym razem się zdecydujecie?

49 komentarzy:

  1. A ja się na nic nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta paletka cieni z Wibo jest podobno ekstra!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie planowałam co kupię, ale na pewno się skuszę na którąś paletkę Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam nic nie kupować, a ty kusisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. do kiedy jest ta promocja? :) ta paleta do konturowania mnie kusi *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem kochana, jeszcze nie ma rozpiski :) pewnie będzie kolorówka podzielona na partie tygodniowo :)

      Usuń
  6. Ojaaaaaaa!!!
    Zapisuje to od razu w kalendarzu! Ja juz mam kilka rzeczy na liście co muszę kupić i przetestowac ❤️ Dziekuje za Twojego posta!

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nie wiedziałam o tej promocji :) na pewno kupię tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuszące zakupy i kuszące ceny :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo fajnie , bo mam w planie kupić kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  10. może i się na coś skuszę:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletkę cieni z Wibo mam i gorąco polecam, jeśli chodzi o Wibo fixing powder jest genialny, ale chyba go wycofali. Ostatnio patrzyłyśmy z panią co jest w zapasach i był tylko jeden ostatni egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, nawet tak nie mów! u mnie ostatnio był, w szafie Rossmanna na stronie też jest..

      Usuń
  12. No to chyba jutro lecę do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o dobrze wiedzieć! Kilka rzeczy bourjois i ireny eris by sie przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę pomyśleć na co się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam i już wiem ż eoszaleję w rossku :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że promocja już niedługo. Ja jeszcze planów nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tak konkretnie to jeszcze nie wiem na co, myślę, że na jakiś tusz, choć ja do rossmanna nie mam po drodze:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, możesz sobie zamówić na stronie internetowej, tam też ponoć będzie promocja obowiązywać :)

      Usuń
  18. Na paletkę z wibo się skuszę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na 99% na nic się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mówię, póki nie mam do niego po drodze :P

      Usuń
  20. ja postaram sie nie odwiedzać rossmanna. kolorówki używam bardzo mało i niczego mi chyba nie brakuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem wchodzę, ale coś mnie musi baaardzo przykuć ceną, żebym wzięła :) ja niestety kolorówkę uwielbiam..

      Usuń
    2. a mnie nie musi, jak wchodzę to przepadam i dlatego staram się nie wchodzić bo kupiłabym za dużo a później z tego nie korzystała.

      Usuń
  21. Kurcze i znów te promocje
    Ale przyznam że na kilka kosmetyków sama mam chętkę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzy palety z Wibo strasznie mnie kuszą, ale znając życie jak zajdę do Rossmanna to będzie tam tak, jak w sklepach na święta za karpiem :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja sie już nie mogę doczekać! szkoda tylko, że mój Rossmann jest tak słabo wyposażony;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na pewno się na coś skuszę, jeżeli chodzi o paletkę wibo to czytałam na jakimś blogu, że się osypują więc ja chyba jednak spasuję z nią

    OdpowiedzUsuń
  25. Na kilka produktów z pewnością się skusze :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę że pewnie na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam pojęcia,że sa takie przeceny, ale teraz dzięki Tobie już wiem :*
    Dziękuję kochana :*
    Co powiesz na wspólną obserwację ? zaczniesz ? :*
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nie wchodzę do tego sklepu podczas tej promocji :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Zrobię zapas tuszy na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama bym się skusila na paletki :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Za miesiąc? Dobrze, że piszesz tak wcześnie - muszę zrobić inwenturę i sprawdzić, czego potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja musze kupic tylko 2 podklady i moze jakie zachciejstwa, ktore najda mnie w trakcie zakupow :P

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja muszę kupić dobry tusz do rzęs!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Póki co nie planuje zbyt dużych zakupów, ale znając mnie jeszcze wszystko może się zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę zerknąć co tam jest ciekawego, nie planuję nic konkretnego, ale kto wie, co mi wpadnie w ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Z jednej strony jest to pociągające, z drugiej... niekoniecznie.

    A wynikają te moje mieszane uczucia z traumatycznych przeżyć podczas poprzednich takich promocji, kiedy to lud miast i wsi ciągnął do Rossmannów i znaczny jego procent otwierał kosmetyki (nietestery), malował się nimi i paprał na inne sposoby, skutecznie mnie zniechęcając do zakupów tamże.

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooo nie wiedziałam :D Muszę zrobić swoją listę zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja chyba też się skuszę na paletkę wibo do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita