wtorek, 29 marca 2016

Maseczka kolagenowa z kofeiną i witaminami, Elogie

Odkąd pamiętam, przeważnie sięgam po maseczki z glinką, na moje wypryski. Inne raczej u mnie nie goszczą, choć wiem, że pewnie robię źle. Z początku myślałam, że z opakowania wyciągnę maseczkę w całości, która ma wycięcie na oczy i usta. Jednak byłam bardzo zdziwiona, bo w środku były.. można powiedzieć dwie złączone ampułki. 


Chcąc się dowiedzieć, ile muszę trzymać na buzi, przeczytałam, że nie trzeba jej zmywać! Moja radość była wielka, ponieważ przeważnie mam te, które zasychają i muszę się nimi brudzić. Byłam trochę zaskoczona, że konsystencja jest wodnista. Chociaż zauważyłam, że w niektórych miejscach jest gęstsza. Myślę, że przy kolejnym podejściu, najpierw ją wymieszać. Spokojnie wystarczyłaby na dwa razy, ale niestety nie ma zamknięcia. Takim sposobem postarałam się wszystko wysmarować. 


Na twarzy jest niewidoczna. Nałożyłam ją przed snem, jednak poczekałam aż wsiąknie, aby nie wytrzeć jej w poduszkę. Zajęło to ok. 15 minut. W tym czasie czułam delikatny, kokosowy zapach, chociaż wiem, że odczucia są różne. W każdym bądź razie bardzo przyjemny i nie drażniący. Po obudzeniu, czułam, że troszkę się "skulkowała", jednak nie przeszkadzało mi to, ponieważ od razu poszłam umyć twarz. 



Od dobrych kilku miesięcy męczę się z trądzikiem. Ten produkt bardzo go uspokoił oraz sprawił, że stał się mniej widoczny! Jestem w pozytywnym szoku! Buzia została dobrze nawilżona. Przestały pojawiać się suche, odstające skórki. Jestem naprawdę bardzo, ale to bardzo zadowolona! Produkt możemy znaleźć w promocji w Douglasie. Zapłacimy 25,90zł KLIK



27 komentarzy:

  1. u mnie wszystkie trzy wersje się spisały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ich ale bym się z nimi polubiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam już kilka opinii o tej masce, ale nie próbowałam :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych maseczek, cena jednak dość wysoka, ale po Twojej recenzji...widać, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym spróbować, sporo dobrych opinii czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Produktow w ampułkach jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może przyjrzę się im bliżej

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety te ampułki się nie sprawdziły ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie cuda w ampulkach wiec zapewne ja wyprobuje u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie miałam, ale tyle się naczytałam, że od jakiegoś czasu chodzi za mną :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby był tańszy, to może bym się skusiła na ten kosmetyk , ale na razie muszę po dokańczać wszystkie moje kosmetyki (mam ich całą półkę) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie działanie brzmi świetnie, a i cena jest atrakcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  13. będę je próbować! :)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też fajnie się sprawdza, a to że nie trzeba jej zmywać to dodatkowy plus :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak Ci pomogło na skórki to z chęcią bym wytestowała :D ja mam ich od groma...

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie, że maseczka uspokoiła Twój trądzik.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej maski, ale widzę, że jest ona godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już czytałam wiele pozytywnych recenzji na temat tych maseczek,a ja jeszcze ich nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita