czwartek, 3 marca 2016

Cienie do powiek, Mariza

Jak nigdy nie miałam do czynienia z cieniami tej firmy, tak teraz mam już kolejne. Tym razem są pojedyncze. Sypie, błyszczące. Zapakowane są w małe pudełeczko, które ma dziurki jak sypkie pudry. Z góry jest zaklejone, dzięki czemu nie rozsypuje się po całym opakowaniu. 


Bardzo fajnie się je dozuje. Nie mam problemu z nadmiernym rozsypywaniem. Jestem totalnie w nich zakochana. Tamte były świetne, ale te są rewelacyjne. Może pigmentacja nie jest aż tak mocna, ale na powiece sprawują się cudnie. Uwielbiam wszystko, co błyszczy, ale nie jest tandetne. I one tak nie wyglądają. Ładnie podkreślają kolor oka. 


powieki bez blendowania.
 Dodatkowo, otrzymane kolory są strzałem w 10. Pierwszy z nich to porcelanowy róż, który swobodnie może zastąpić nam cień bazowy. Drugi natomiast to opalizujący szmaragd. Połączenie ich razem daje nam mniejszą intensywność, ale za to z innymi cieniami, świetnie się sprawdzają. Naprawdę Wam polecam! Cena to 10,90zł KLIK


19 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nałożyłabym je jeszcze na cień prasowany,żeby był bardziej intensywny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam te cienie, są cudowne :) Mam brązy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne by ożywić makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentują, lubię takie połyskujące cienie

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolorki, choć na oku widać,że są bardzo mało napigmentowane

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądają na powiekach i na dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te cienie, sprawdzają się okey, chociaż mnie nie urzekły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już wcześniej słyszałam o tych cienaich i zbierają sporo dobrych opinii

    OdpowiedzUsuń
  10. O, są podobne do cieni APC, które ja uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatny różowy kolorek jest bardzo ładny :) Jeszcze nigdy nie miałam cieni z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych cieni do oczu :(

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo serdecznie dziękujemy za rzetelną opinię. Z przyjemnością przyznajemy punkty w naszym Rankingu TrustedBlogerek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita